انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن و معاونت شرکت آب و فاضلاب کشور با موضوع تعدیل قراردادها برگزارشد

جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن و معاونت شرکت آب و فاضلاب کشور در محل شرکت آب و فاضلاب کشور با موضوع تعدیل قراردادها برگزارشد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، امروز دوشنبه 9 خرداد 1401 ، با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن و معاونت محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب نشست مشترکی با موضوع تعدیل قراردادهای تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی با این ارگان در محل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید.

در این نشست که پیرو نامه مورخ 26 اردیبهشت ریاست هیأت مدیره انجمن به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد ، اعضای هیأت مدیره ، مشکلات ناشی از افزایش نرخ مواداولیه متأثر از نرخ ارز و افزایش مواداولیه پلیمری در بازارهای جهانی و همچنین لزوم تعدیل در قراردادهای دولتی را تشریح کردند.

دراین نشست که با حضور دکتر امینی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید ، مقرر شد موضوع تعدیل قراردادا توسط ایشان از مهندس جعفری لور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور پیگیری و نتایج آن به انجمن اعلام گردد.

همچنین در خصوص پرداخت قراردادها نیز هیأت مدیره انجمن ، خواستار برگزاری نشستی با معاونت مالی و اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گردید که دراین خصوص نیز مقرر شد جلسه ای با همین موضوع برگزار گردد.

از مطالب دیگر این نشست ، فرمت قراردادها بود که براین اساس فرم قرارداد پیشنهادی از سوی هیأت مدیره انجمن پیرو مذاکرات لنجام شده به دکتر امینی تقدیم گردید و در این راستا مقرر شد پس از بررسی های لازم توسط معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری و واحدحقوقی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، نتیجه آن به انجمن اعلام گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت