انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هم اندیشی با موضوع نقش لوله های پلیمری در کنترل منابع آب برگزار شد

روز دوشنبه 15 مرداد نشست هم اندیشی با موضوع نقش لوله های پلیمری در کنترل منابع آب و راهکارهای برون رفت از بحران آب به دعوت نشریه بسپار از ساعت 10 الی 12در دفتر این نشریه برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست چند جانبه ، دکتر نازک دست استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس جمالیان عضو هیأت مدیره انجمن و مدیرعامل شرکت PES ، مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد و مدیر فنی شرکت لوله و اتصالات وحید ، دکتر مهران پور از گروه دانا پلیمر ، مهندس متوسلیان رییس هیأت مدیره انجمن PVC و مدیرعامل گروه یزد پولیکا ، مهندس تبسم علیزاده سردبیر نشریات بسپار و مهندس صادقی به نمایندگی از دکتر بنی عامری مجری طرح توسعه گلخانه ای وزارت جهاد کشاورزی ، حضور داشتند.

گفتنی است ، در این نشست در خصوص مشکلات پیش روی بخش صنعتی در حل بحران آب، بحث و تبادل نظر شد و همچنین بر لزوم اجرای سامانه های نوین آبیاری در تمامی ابعاد، تاکید شد.

یکی از محورهای اصلی این نشست مبحث فرهنگسازی در بخش کشاورزی و در قالب آموزش و ترویج بود که به اعتقاد حاضران این جلسه ، تنها با هکماری مشترک بخش دولتی و بخش خصوصی میسر است .

قیمت پایین و بعضا رایگان آب در بخش کشاورزی ، عدم آشنایی کشاورزان با جزییات مختلف سیستم های نوین آبیاری ، عدم حمایت بخش دولتی از تولیدکنندگان و عدم مدیریت بحران آب از سوی ارگان های ذیربط و نگاه صرف اقتصادی دولت در مناقصات جهادکشاورزی ، از جمله مشکلاتی بود که در این نشست طرح و پیرامون آن ها بحث و تبادل نظر گردید.

درپایان این نشست ، مقررگردید تا با ادامه این سلسله جلسات و مستندسازی نظرات و راهکارها ، در بخش کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران ، به جهت مرتفع سازی مدیریت بحران آب ، اقداماتی اساسی انجام گیرد.

شایان ذکراست ،گزارش مشروح این نشست را در شماره آتی نشریه بسپار می توانید مطالعه نمایید.

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت