انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه کمیته بازرگانی انجمن با موضوع بررسی تعدیل قراردادها و چهارچوب پیشنهادی قراردادها برگزار شد

بررسی تعدیل قراردادها و چهارچوب پیشنهادی قراردادها با حضور جمعی از تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی توسط کارگروه بازرگانی در محل انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، جلسه کمیته بازرگانی انجمن با موضوع بررسی تعدیل قراردادها و چهارچوب پیشنهادی قراردادها روز سه شنبه مورخ 20 اردی بهشت1401 ازساعت 10 الی 12 با حضور جمعی از تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی توسط کارگروه بازرگانی در محل انجمن به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست مقرر گردید برای قراردادهایی با مدت زیر سه ماه که به دلیل بالارفتن نرخ ارز مشمول افزایش نرخ مواد اولیه شده و فاقد تعدیل می باشند ، نامه ای از سوی انجمن خطاب به نهاد ریاست جمهوری ، معاونت ریاست جمهوری ، سازمان برنامه بودجه و سایر ارگان های ذیربط تنظیم و ارسال شود و تا حصول نتیجه پیگیری لازم انجام گردد.

همچنین پیرو نامه انجمن به سازمان برنامه بودجه مورخ 24 فروردین 1401 به شماره 008/1401 با موضوع تمدید دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش نرخ ارز برپیمانهای ریالی فاقد تعدیل ، مقرر گردید پیگیری های موثر صورت بگیرد.

همچنین مقرر گردید ، طی نامه ای به معاونت مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین معاونت آب و خاک جهادکشاورزی ، یکسان سازی فرمت قراردادها در تمامی استان های کشور که در سال گذشته نیز از سوی انجمن مطالبه گردیده بود ، به صورت مضاعف پیگیری گردد.

همچنین از آنجاکه در برخی از استان ها قراردادهای تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن با شرکت ملی گاز فاقد تعدیل می باشند ، مقرر گردید تا ضمن نامه ای به شرکت ملی گاز اعمال تعدیل در قراردادهای تمام استان های کشور ، درخواست گردد.

تصاویر این نشست را در ادامه مشاهده می کنید:

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت