انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه کمیسیون بازرگانی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

جلسه کمیسیون بازرگانی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در محل دفتر انجمن با حضور آقایان محمدی از گروه صنعتی آب حیات، صفی زاده شرکت آبرسانان کرمان، دارابی از پارس قطران شکوهیه، صفدریان شرکت آوند لوله خلیج فارس و توکلی مشاور انجمن برگزار گردید.

باتوجه‌به تجربه مهندس صفی‌زاده و درخواست کمسیون بازرگانی وی در جلسه حضور یافته و با مستندات توضیحات کاملی در خصوص نرم‌افزار سامانه تجارت و اینکه تولیدکنندگان به تعداد تولید در سایز و فشار کاری می‌بایست کد کالای اختصاصی داشته باشند ارائه نمود.
وی تاکید داشت: این موضوع مستلزم جذب نیرو و ثبت روزانه صدهاکد کالا در سامانه تجارت است که به نظر می‌رسد این حجم کار ضرورتی ندارد.
دراین‌خصوص بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد مهندس صفی‌زاده گزارش مکتوب و حتی المکان به صورت (پاور پوینت) در مورد الزامات ایجاد شده در سامانه تجارت و تبعات آن برای تولیدکنندگان تهیه نماید تا در جلسه کمیسیون بازرگانی تاریخ ۱۶ اسفندماه راهکار مناسب به هیئت‌مدیره انجمن ارائه گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت