انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

حضور پتروشیمی جم در فراسوی مرزها

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم استراتژی پنجگانه شرکت پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت را اعلام کرد.

مجید رضایی با تشریح استراتژی پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت اظهار کرد: پتروشیمی جم در راستای اهداف عالیه خود، استراتژی فروش و صادرات خود را در 5 عنوان تدوین نموده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از تأمین 24، دبیر هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم با تاکید بر کاهش صادرات محصولات این شرکت به چین تصریح کرد:«استراتژی تغییر بازار هدف از چین به سایر بازار ها به جهت رشد ارزش افزوده، و تعادل حضور در کلیه بازارهای هدف» به چهارشاخه فرعی کاهش 35 تا 40 درصدی سهم بازار چین از سبد محصولات صادراتی، توسعه 50 درصدی سهم بازار اروپا و ترکیه، توسعه 30 درصدی سهم بازار منطقه CIS (کشورهای مشترک المنافع) و توسعه سبد بازار های صادراتی و آغاز رقابت محصولات پتروشیمی جم در آفریقا تقسیم می شود.
مدیر بازار یابی و فروش شرکت پتروشیمی جم با تشریح دومین استراتژی شرکت و با اشاره به تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی گفت:«تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی متناسب با تقاضای مصرف و محوریت تامین نیاز بازار های داخلی و صادراتی» دومین استراتژی شرکت است.
رضایی در ادامه، سومین و چهارمین استراتژی شرکت پتروشیمی جم در صادرات محصولات خود را اینچنین عنوان کرد: «افزودن پلی اتیلن سنگین گرید CAPS & CLOUSER برای اولین بار در سبد محصولات پتروشیمی جم با محوریت حذف واردات این محصول» و «قرار گرفتن آزمایشی پلی اتیلن گرید YARAN در سبد محصولات قابل فروش این شرکت برای اولین بار در کشور».
وی با تاکید بر شعار شرکت که باید جهانی و متمایز باشیم افزود: پنجمین استراتژی شرکت «افزایش بیش از 5 درصدی حجم فروش در بازار داخل با محوریت حمایت از تولید کننندگان صنایع پایین دستی داخلی»است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت