انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

خسارت جزیی آتش سوزی پتروشیمی تندگویان

آتش سوزی واحد PTA پتروشیمی تندگویان خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، عبدالرسول دشتی، مدیرروابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار پتروتحلیل، گفت: واحد PTA برای تعمیرات از مدار خارج شده بود که به دلیل نشت روغن، دچار آتش سوزی شد.

 

وی در ادامه افزود: ماشین های آتش نشانی مستقر در مجتمع بلافاصله آتش سوزی واحد PTA را مهار کردند و به این ترتیب خسارت جزیی به محل حادثه دیده وارد شده است.

 

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در ادامه افزود: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی به دنبال نداشته است.

 

همچنین مهندس تقوی گنجی مدیر عامل پتروشیمی تندگویان در تشریح این حادثه گفت:حادثه در ساعت ۹/۳۰ صبح روز جمعه مورخ ۳۱/۲/۹۵ بر اساس نشتی روغن از واحد PTA اتفاق افتاده که خوشبختانه با اقدامات سریع پیشگیرانه آتش سوزی کنترل و خوشبختانه بدون هر گونه خسارت مالی بوده و مجروح و تلفاتی در بر نداشته است و توضیح اینکه اوضاع این واحد تولیدی به روال عادی برگشته و علت حادثه در دست بررسی است.

تقوی گنجی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در همین ارتباط گفت : حداکثر تا دو روز آینده این واحد در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت