انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

دوازدهمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

دوازدهمین نشست هیأت مدیره دوره هفتم انجمن امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست توسط مهندس حاجعلی رییس هیأت مدیره توضیحاتی پیرامون جلسه اول بررسی شاخص های رتبه بندی لوله های پلی اتیلنی ، ارائه گردید و پیرو موضوع مقرر شد جلسه دوم بازبینی شاخص های رتبه بندی با حضور متخصصین ، کارشناسان و اساتید دانشگاه ، روز چهارشنبه مورخ 2 آذر 1401 در محل انجمن برگزار گردد.

 

در ادامه این نشست مقرر گردید ، از تجارب و نقطه نظرات رؤسای کمیسیون های انجمن در ادوار گذشته در خصوص کمیسیون ها استفاده شود و همچنین با دعوت از افراد متقاضی عضویت در کمیسیون ها در صورت علاقمندی به ریاست هر یک از کمیسیون ها برنامه های آن ها در این رابطه اخذ گردد و پس از بررسی های لازم توسط هیأت مدیره ، رؤسای کمیسیون ها از بین افراد متقاضی انتخاب گردند.

در خصوص سیستم اتوماسیون اداری به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر دبیرخانه انجمن به اعضای محترم نیز مقررگردید ، با دعوت از کارشناسان حوزه IT در این زمینه تصمیم گیری شود.

همچنین در دوازدهمین نشست هیأت مدیره دوره هفتم  ، پس از بررسی مدارک و مستندات با عضویت جدید 5 شرکت متقاضی موافقت بعمل آمد.

یکی دیگر از موارد مطروحه در این جلسه ، تایید جواز کسب صنعتی بعنوان یکی از مدارک مورد قبول جهت عضویت در انجمن بود که توسط هیأت مدیره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در این زمینه مقرر شد موضوع مذکور در مجمع عمومی انجمن مطرح گردد و در صورت تصویب ، در اساسنامه انجمن ثبت شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت