انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رشد ۱۰ و ۱۷ درصدی حجم معاملات هفتگی قیر و مواد پلیمری

طی هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ماه، در حالی حدود ۴۴۲ هزار و ۷۲۰ تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۵ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در گروه های کالایی قیر و مواد پلیمری به ترتیب افزایش ۱۰ و ۱۷ درصدی حجم معاملات ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۳ هزار و  ۹۷۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد ریال به فروش رسید؛ در این تالار، ۱۱۹هزار و ۵۳۱ تن انواع قیر، ۲۶ هزار و ۶۱ تن مواد پلیمری، ۴۱ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۶هزار تن لوب کات، ۱۶ هزار و ۵۷۷ تن مواد شیمیایی، ۶۵۰ تن عایق رطوبتی، ۴ هزار و ۶۰۰ تن گوگرد و ۲۰ تن گاز آرگون معامله شد.

 

بر اساس این گزارش،  در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی نیز  ۱۸۷ هزار تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۲ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال معامله شد.

 

گفتنی است در تالار مذکور، ۱۲۶ هزار و ۴۳۳ تن انواع فولاد، ۳ هزار و ۹۹۰ تن انواع مس، یک هزار و ۲۴۰ تن آلومینیوم، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها ،۲۳ کیلوگرم شمش طلا، ۲۰۰ تن کک متالورژی و ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از سوی مشتریان خریداری شد.

 

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۲۵۰ تن گندم،  ۷ هزار و ۷۰۰ تن شکرسفید، ۶۰۰ تن جو، ۱۱۰ تن کنجاله سویا، یک هزار و ۷۵۰ تن ذرت، ۱۰ تن برنج  و ۲۰۰ تن روغن خام بود.

 

براساس این گزارش، طی هفته منتهی به ۱۶ اردیبهشت ماه، برای گروه های کالایی  قیر، عایق رطوبتی، مواد پلیمری، شکر و کنسانتره رشد معاملات ثبت شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت