انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سمینار همکاری‌های تجاری و سرمایه گذاری ایران و هنگ کنگ

سمینار همکاری‌های تجاری و سرمایه گذاری ایران و هنگ کنگ، آبان 1395 در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، سمینار همکاری‌های تجاری و سرمایه گذاری ایران و هنگ کنگ، چهارشنبه، 19 آبان 1395، از ساعت 9:30 صبح، با حضور هیأت عالی رتبه هنگ کنگ به سرپرستی وزیر دارایی هنگ کنگ، در سالن کنفرانس طبقه دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

این هیأت در زمینه‌های بانک، سرمایه گذاری و فاینانس، مخابرات، ارتباطات، توسعه زیرساخت و خدمات مرتبط با املاک و مستغلات، حمل و نقل، توریسم، لجستیک، لوازم خانگی، نور و روشنایی، پوشاک، ساعت و جواهر آلات، محصولات بهداشتی درمانی، تجهیزات و ماشین آلات، محصولات صوتی و تصویری فعال می‌باشد.

شایان ذکر است که سمینار در دو بخش سخنرانی رسمی و مذاکره رو در رو برگزار می‌گردد و علاقه مندان جهت حضور حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه هشتم آبان ماه، می‌توانند اطلاعات خود را به دبیرخانه اتاق به شماره نمابر 88304140 ارسال نمایند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88346700 (خانم قاسم زاده) تماس بگیرند.

 

 

سمینار همکاریهای تجاری و سرمایه گذاری ایران و هنگ کنگ

 

فهرست فدراسیون صنعت هنگ کنگ

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت