انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

شبکه های پلی اتیلن بهترین جایگزین شبکه های فولادی

با توجه به مزایای شبکه های پلی اتیلن گازرسانی، در صورت تعویض خطوط و شبکه ها و همچنین توسعه آنها باید این نوع جایگزین شبکه های فولادی شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از نکونیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از حذف پروسه تعمیر کنتورهایی که به دلایل مختلف خراب شده تا ابتدای سال ٩۶ خبر داد و گفت: اگرچه تاکنون خرابی جزئی کنتورها مورد تعمیر قرار می گرفت اما با توجه به استانداردهای جدید بهتر است بجای تعمیر از کنتورهای با استاندارد روز استفاده شود.

مصطفی علوی افزود: درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اصلاح فرآیندها در جهت کاهش هزینه ها و سرعت انجام کارها می تواند از مصادیق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به این که هم اکنون ٢۵ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان وجود دارد که از این میزان ۵٧ درصد آن فولادی و ۴٣ درصد آن پلی اتیلن و از یک میلیون و ١١ هزار علمک موجود در استان، ٧٠ درصد فولادی و ٣٠ درصد پلی اتیلن است، اظهار کرد: با توجه به مزایای شبکه های پلی اتیلن، در صورت تعویض خطوط و شبکه ها و همچنین توسعه آنها باید این نوع جایگزین شبکه های فولادی شود.

علوی ادامه داد: هم اکنون از ١٠٧ شهر استان، ١٠٣ شهر و همچنین یکهزار و ٣١١ روستا شامل یک میلیون و ۶٠٠ هزار مشترک که حدود هفت هزار ۶٠٠ مشترک آن واحد صنعتی است از مزایای گاز طبیعی برخوردارند که این تعداد، سالانه حدود ٢٠ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف می کنند.

وی با تاکید بر افزایش سطح بازرسیهای فنی بر شبکه ها، علمکها، کنتورها و دیگر تاسیسات گفت: برنامه ریزی لازم برای تهیه کنتورهای دیافراگمی ارتقا یافته صورت گرفته و بزودی بخشی از نیاز امسال، از این نوع کنتورها تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات گفت: هم اکنون تعدادی از مشترکان خانگی و صنعتی هزینه های معوقه گاز بها دارند که انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

وی افزود: با پیگیری همکاران در اداره های گازرسانی سطح استان، بدهیهای معوق تا ابتدای مهرماه امسال تسویه شده و بدهیها نیز به موقع پرداخت خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت