انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

شرط بخشودگی جرایم مالیاتی سال‌های ۹۱ تا ۹۴

رییس کل سازمان امور مالیاتی با صدور بخشنامه‌ای، شرط بخشودگی جرایم موضوع ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم برای عملکرد سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ را پرداخت بدهی‌های مالیات عملکرد آن سال اعلام کرد.
سازمان مالیات

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایبنا ،در بخشنامه امیدعلی پارسا خطاب به امور مالیاتی شهر و استان تهران و ادارات کل امور مالیاتی آمده است: با توجه به اطلاعات واصله، در اجرای مفاد بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۸/۴۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۸، بدین وسیله مقرر می دارد: ۱- با توجه به اطلاعات واصله، در اجرای مفاد بخشنامه فوق، برخی از ادارات کل امور مالیاتی مبادرت به تهیه فرم بخشودگی جرایم می نمایند که این امر موجب تطویل در ارائه خدمت به مودیان محترم مالیاتی گردیده است. لذا به منظور تسهیل در انجام امور مربوط به مودیان محترم مالیاتی، ادارات امور مالیاتی می بایست بدون نیاز به تهیه و تنظیم فرم بخشودگی جرایم و صرفا با دستور رییس امور مالیاتی ذیربط هامش درخواست مودیان محترم مالیاتی، نسبت به اعمال بخشودگی و درج در سامانه ها و پرونده های مودیان اقدام نمایند.

۲-­ در اجرای بند (۷) بخشنامه مذکور، مودیان محترم مالیاتی می توانند برای هر یک از سنوات با پرداخت اصل بدهی آن سال، برای هر یک از منابع مالیاتی و عملکرد آن سال به تفکیک، از تسهیلات بخشنامه مذکور بهره مند گردند.

۳-­ شرط برخورداری از بخشودگی جرایم موضوع ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد سال های ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۴، پرداخت بدهی های مالیات عملکرد آن سال می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت