انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عرضه بیش از 38 هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا

بیش از 38 هزار تن مواد پلیمری امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، این عرضه شامل 38 هزار و 749 تن مواد پلیمری شامل گریدهای مختلف استایرن بوتادین، اکریلونیتریل، پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی بوتادین، پلی پروپیلن، پلی کربنات و پلی وینیل کلراید است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امروز 36 هزار و 600 تن انواع قیر، 4 هزار تن گوگرد و 5 هزار تن وکیوم باتوم نیز در این تالار عرضه می شود.

42 هزار و 550 تن انواع قیر، عایق رطوبتی، لوب کات سبک و وکیوم باتوم در تالار صادراتی قابل معامله خواهد بود.

یک هزار و 500 تن شمش هزار پوندی و 200 تن بیلت آلومینیوم و یک هزار و 700 تن کک متالورژی در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 13 هزار و 245 تن جو دامی، 100 تن روغن خام سویا، 896 تن شکر سفید، یک هزار تن کنجاله سویا، 21 هزار تن گندم خوراکی و 2 هزار تن گندم دوروم است.

علاوه براین 19 تن جو دامی و 10 هزار و 573 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و 25 هزار و 910 تن ذرت دانه ای در قالب گواهی سپرده کالایی نیز در این تالار عرضه می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت