انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عمده کارخانجات لوله پلی‌اتیلن کرمانشاه گرید c هستند

درحال حاضر در استان عمده کارخانجات لوله پلی‌اتیلن گرید c هستند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: درحال حاضر در استان عمده کارخانجات لوله پلی‌اتیلن گرید C هستند و تنها یک کارخانه پلی اتیلن گرید B وجود دارد.

 

 

خسروشهبازی گفت: واحدهایی که در آزمایشگات و بررسی‌ها تاییدیه استاندارد دریافت کنند می‌توانند ارتقای گرید داشته باشند و این اتفاق بر تعداد کارخانه‌های با گرید بالا خواهد افزود.

وی با بیان اینکه وزارتخانه تامین نیاز لوله پلی‌اتیل را منحصر به کارخانجات با گرید A و B کرده است، گفت: ما این محدودیت را نپذیرفته‌ایم و در هفته‌های آینده و ظرف یک ماه سه مناقصه بزرگ برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه بالا بودن 25 تا 30 درصدی قیمت تولیدات داخلی استان در مقایسه با قیمت‌های خارج از استانی را یکی از دلایل عدم خرید از کارخانجات داخل استانی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای آبیاری تحت فشار در سطح 30 هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه با مشارکت خود مردم گفت: برای این میزان تجهیز اراضی به سیستم‌های آبیاری تحت فشار 15 هزار تن نیاز لوله‌ای خواهیم داشت که اگر از کارخانه‌های داخل استان تامین شود کمک مهمی به درآمدزایی آنها خواهد کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت