انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

عملیات آبرسانی به 1330 هکتار از زمین های کشاورزی گچساران آغاز شد

عملیات انتقال آب از سد کوثر به یکهزار و 330 هکتار از زمین های کشاورزی منطقه دشت مور در گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد عصر پنجشنبه در آئین کلنگزنی این طرح گفت که طرح انتقال آب به زمین های کشاورزی روستاهای آبرزی، آب توت، انجیرسیاه و چهاربیشه با 340 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
علی داودی مهری بیان کرد: 170 میلیارد ریال از این اعتبار برای انتقال آب و 170 میلیارد ریال دیگر برای اجرای شبکه های سه و چهار و زهکشی هزینه خواهد شد.
وی ابراز داشت: پس از بهره برداری از این طرح 650 هکتار زمین به صورت قطره ای 387 هکتار زمین به صورت بارانی و بقیه به روش بارانی کشت خواهد شد.
داوودی مهر افزود که مطالعات انتقال آب به زمین های کشاورزی دشت مور در سال های 94 و 95 انجام شده و این طرح قرار است در طول 2 سال تکمیل شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که قرار است یکهزار و 200 هکتار دیگر از زمین های دشت مور ازطریق منابع آب زیر زمینی تامین آب خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت