انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

فروش ۲۵ درصد محصولات پتروشیمی به صورت اعتباری

در راستای تسهیل خرید مواد پتروشیمی مورد نیاز صنایع تکمیلی، حداقل تا ۲۵ درصد از محصولات پتروشیمی در بورس کالا به صورت اعتباری فروخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا ، در جلسه مشترک بین فرشاد مقیمی (معاون صنایع وزیر صمت) و انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی مصوب شده که در راستای تسهیل خرید مواد پتروشیمی مورد نیاز صنایع تکمیلی، حداقل تا ۲۵ درصد از محصولات پتروشیمی در بورس کالا به صورت اعتباری فروخته شود.

به زودی انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی و مجتمع‌های مشمول جزئیات اجرای این تسهیلات را اطلاع رسانی‌ خواهد کرد.

فروش حداقل ۲۵ درصد محصولات پتروشیمی در بورس کالا به صورت اعتباری و صرفا در قبال اخذ LC وضمانت‌نامه‌های بانکی و همچنین ضمانت‌نامه صندوق‌های ضمانت متعلق به وزارت صمت (صندوق شمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و صندوق ضمانت صادرات) انجام خواهد شد.

این موضوع، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای صنایع پایین دستی باشد که اگر به درستی اجرایی شود تا حدی مشکلات مربوط به عدم وجود نقدینگی در واحدهای تولیدی را حل خواهد کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت