انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین عنوان کرد: افزایش تولید آب برای مدیریت تنش آبی استان قزوین

طول شبکه آبرسانی شهرهای استان قزوین هم به مقدار 105 کیلومتر با مبلغ اجرای 210 میلیارد ریال توسعه یافت و نیز 21 هزار مترمکعب با مبلغ اجرای 100 میلیارد ریال نیز به ظرفیت مخازن مورد نیاز برای ذخیره آب، در سطح استان افزوده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طی سه سال گذشته در دوره دولت تدبیر و امید و به منظور افزایش ظرفیت آبرسانی به شهرهای استان و جبران کمبود آب، 51 حلقه چاه آب شرب در سطح استان حفر، تجهیز و وارد مدار شد.
به‌گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن مهندس “احمد هجران‌فر” در تشریح عملکرد این شرکت در طول دولت تدبیر و امید برای ارائه خدمات آب و فاضلاب شهری افزود:
 37 هزار مشترک آب نیز در طول این مدت سه سال با رشد 155 درصدی بازار آب به مشترکین این شرکت برای دریافت خدمات آب شرب، افزوده شدند.
“احمد هجرانفر” اضافه کرد: طول شبکه آبرسانی شهرهای استان قزوین هم به مقدار 105 کیلومتر با مبلغ اجرای 210 میلیارد ریال توسعه یافت و نیز 21 هزار مترمکعب با مبلغ اجرای 100 میلیارد ریال نیز به ظرفیت مخازن مورد نیاز برای ذخیره آب، در سطح استان افزوده شد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 40 هزار مشترک نیز در این مدت از خدمات بهداشتی فاضلاب با مبلغ سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به برنامه شرکت، ارتقای تصفیه‌خانه آب شهر معلم کلایه گفت: عملیات ارتقای 4 باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیز در سطح استان قزوین آغاز شده است.
“هجرانفر” با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب در سطح این شرکت گفت: آب شرب 27 شهر استان به صورت مستمر مورد پایش کیفی قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: تعداد 2 باب تصفیه خانه در شهرهای محمود آباد نمونه و آبیک نیز با مشارکت بخش خصوصی و به روش
 BOT در حال انجام است که تصفیه خانه محمود آباد بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در فروردین ماه سال 96 وارد مدار بهره بردای می‌گردد.
وی افزوده شدن دو شهر آبیک و بوئین زهرا به سامانه مرکز ارتباطات مردمی 122 را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در طی سه سال اخیر توصیف نمود.
مهندس هجرانفر در پایان گفت: تمامی این خدمات به‌رغم وجود محدودیت‌های مالی شرکت صورت گرفته است.
لازم به ذکر است، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با 27 شهر تحت پوشش و 289 هزار مشترک آب دارای 1887 کیلومتر شبکه آبرسانی و 172 حلقه چاه با بیش از 263 هزارمترمکعب حجم مخزن برای جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفرارائه خدمات آبرسانی می‌نماید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت