انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد: انتقال گاز به خوروبیابانک به روش سی ان جی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات انتقال گاز به خوروبیابانک از طریق خط لوله صرفه اقتصادی نداشته بنابراین درحال حاضر به روش سی ان جی اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات انتقال گاز به خوروبیابانک از طریق خط لوله صرفه اقتصادی نداشته بنابراین درحال حاضر به روش سی ان جی اجرایی می شود.

سید مصطفی علوی گفت: در انتقال گاز به روش سی ان جی ابتدا گاز در ایستگاه اصلی (مادر) توسط کمپرسور تا فشار سه هزار و ۶٠٠ پی اس آی (PSII) فشرده سازی و داخل مخازن مخصوص تزریق می شود و پس از آن توسط کامیون های مخصوص، حمل و به ایستگاه های مصرف (دختر) منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خورو بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است، اظهار کرد: در ایستگاه دختر فشار گاز این مخزن به فشار ۶٠پی اس آی (PSI) کاهش می‌یابد و به شبکه تزریق می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: عملیات اجرایی گاز رسانی از طریق سی ان جی (گاز طبیعی فشرده) به دو شهر جندق و انارک در شرق استان اصفهان آغاز شده است.

وی بیان داشت: گازرسانی به این دو شهر استان در راستای افزایش ضریب نفوذ گاز در استان بوده که از طریق سی ان جی انجام می‌شود و براساس برنامه طی ۴٠٠ روز به بهره برداری خواهد رسید.

علوی با اعلام اینکه با نصب و اجرای۱۶۰۰ انشعاب گاز در شهر جندق بیش از ۱۴۰۰ خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، افزود: با اجرای پروژه گازرسانی به شهر انارک بیش از ۵۵۰ خانوار از این نعمت بهره مند می‌شوند.

وی گفت: در این پروژه ۱۷ کیلومترشبکه پلی اتیلن و ۷۰۰ انشعاب گاز با هزینه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و احداث یک ایستگاه مادر، شش ایستگاه دختر، ایجاد مخازن، تهیه تریلر و کمپرسورهای حمل CNG با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد: این شرکت در حال حاضر سالانه حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع می‌کند و از این نظر بالاترین میزان توزیع گاز در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت