انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مراسم تقدیر از صادرکنندگان پویا در صنایع پلیمری برگزار می‌شود

مراسم تقدیر از صادرکنندگان پویا با هدف قدردانی از واحدهای کوچک و متوسط در صنایع پلیمر، همزمان با اولین همایش بین‌المللی صادرات صنایع پلیمری روزهای ١۴ و ١۵ تیرماه سال جاری توسط کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا ، این رویداد با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، کنفدراسیون صادرات ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، بانک توسعه صادرات و همچنین حمایت و همکاری اتاق های مشترک بازرگانی برگزار خواهد شد.

در این رویداد تلاش خواهد شد تا صادرکنندگان کوچک و متوسط در صنایع پلیمری برای برداشتن گام هایی موثر در جهت توسعه تجارت خود تشویق شوند.

همچنین معرفی صادرکنندگان پویا به سازمان های مربوطه در راستای تسهیل هر چه بیشتر روند تجاری آنها صورت خواهد گرفت.

برگزارکنندگان این مراسم قصد دارند تا باب جدیدی در صنایع پلیمری کشور ایجاد کرده و بستر را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات در این صنایع ارزش آفرین و اشتغالزا افزایش دهند.

از این رو از صادرکنندگان محترم دعوت می شود که برای حضور در این مراسم با مراجعه به آدرس export.inpia.ir  و ثبت اطلاعات خود، برگزارکنندگان را در راستای شناخت هر چه دقیق تر صادرکنندگان پویا یاری رسانند.

داوری این مراسم برای انتخاب صادرکنندگان پویا، توسط کارشناسان و مسئولان سازمان های مربوطه انجام می‌شود و این مراسم می تواند معتبرترین رویداد صادراتی صنعت پلیمر باشد.

گفتنی است این مراسم در جریان اولین همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری برگزار خواهد شد که این همایش نیز تلاش در جهت بر طرف ساختن مسائل صادرکنندگان پلیمری دارد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت