انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مشکل خوراک پتروشیمی ایلام برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور گفت: به‌زودی مشکل خوراک پتروشیمی ایلام برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری تسنیم، مرضیه شاهدایی در دیدار با محمدرضا مروارید استاندار ایلام اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود کمبود خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام به‌زودی برطرف می‌شود.

 

وی گفت: این مشکل به علت کاهش میزان تولید اتیلن در مجتمع عسلویه است که ما را برای تأمین خوراک مجتمع‌های بالادستی با محدودیت مواجه کرده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در نیمه اول سال 96 شاهد وارد مدار شدن فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام باشیم.

 

شاهدایی با اشاره به وضعیت کارخانه ان جی ال 3100 دهلران بیان کرد: سرمایه گذاران این کارخانه با نسبت 90 درصد صندوق بازنشستگی کشوری و 10 درصد شرکت ملی پتروشیمی ایران مشخص شده‌اند و تا دوماه آینده این کارخانه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

معاون وزیر نفت با ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌های در دست اجرا در استان ایلام گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام افزایش تولید اتیلن را شاهد خواهیم بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت