انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

معامله ۴۳۵ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

طی هفته منتهی به ۴ شهریور ماه، حدود ۴۳۴ هزار و ۹۹۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵ هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۵ هزار و ۱۵۵ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال معامله شد.

 

 

گفتنی است در تالار مذکور، ۶۳ هزار و ۴۲۵ تن انواع فولاد، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۴ هزار و ۸۳۰ تن انواع مس، ۳ هزار ۷۲۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سیمان، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۰ تن روی، ۵۰۰ تن کک و ۱۸ کیلوگرم طلا خریداری شد.

 

 

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۹۶ هزار و ۷۲۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۶ میلیارد ریال به فروش رسید؛ در این تالار، ۵۸ هزار و ۷۰۸ تن انواع قیر، ۵۳ هزار و ۹۵۰ تن مواد پلیمری، ۴۵ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹ هزار تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۴۳۱ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۹۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۳۳ تن عایق رطوبتی و ۱۰۰ تن سلاپس واکس معامله شد.

 

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۴۸ هزار و ۹۸۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۷۴ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۲۴ هزار و ۱۰۱ تن جو دامی، ۱۹ هزار و ۲۰۰ تن شکر سفید، ۲ هزار و ۸۰۰ تن ذرت دانه ای، یک هزار تن برنج وارداتی، یک هزار تن روغن خام، ۸۶۵ تن کنجاله و ۱۵ تن مرغ منجمد معامله شد.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت