انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در بوشهر خبر داد: آب‌رسانی به سه شهر استان بوشهر با همکاری وزارت نفت

معاون وزیر نیرو درامور آب و آبفا از اجرای طرح آب‌رسانی به سه شهرستان جم، کنگان و عسلویه طراحی با همکاری وزارت نفت خبر داد.

معاون وزیر نیرو درامور آب و آبفا از اجرای طرح آب‌رسانی به سه شهرستان جم، کنگان و عسلویه طراحی با همکاری وزارت نفت خبر داد.

رحیم میدانی در بازدید از روند اجرای طرح انتقال آب از سیراف به شهرستان جم در استان بوشهر گفت: تأمین آب شرب منطقه وظیفه ماست که در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ صنعت نفت و گاز، حق مسلم مردم است که آب شرب به‌خوبی تأمین ودراختیارشان قرار گیرد.

وی افزود: با شتابی که پروژه آبرسانی به شهرستان جم گرفته است امید می‌رود در ۶ ماهه اول سال ۹۶ بخشی از آب شرب تأمین شود و به خط انتقال متصل شود.

میدانی بیان کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی جم، باید به صورت شبانه‌روزی و با چند اکیپ کار کرد و در این راستا از پیمانکاران پروژه انتظار داریم تا هر چه زودتر آب شرب به مردم برسد.

وی درپایان گفت: طرحی را برای رفع مشکل آب سه شهرستان جم، کنگان و عسلویه طراحی و با حمایت وزارت نفت این طرح را عملیاتی خواهیم کرد.

در ادامه، مدیر عامل شرکت آبفار استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از روند کار پروژه و پیشرفت های حاصله، خواستار تخصیص اعتبارات لازم جهت خرید تجهیزات و لوازم فنی این طرح شد و گفت: با زمان‌بندی دقیق، در حال اجرای پروژه آبرسانی به شهر جم هستیم.

مسعود نصوری با بیان اینکه این پروژه در چند بخش به صورت همزمان در حال انجام است، افزود: ۶ مخزن پمپاژ تا رسیدن آب به جم احداث شده است و انتظار داریم طبق برنامه زمان بندی، تا پایان خرداد ماه ۹۶، خط انتقال این پروژه تکمیل گردد.

وی همچنین اضافه کرد: باتوجه به اینکه اجرای پروژه خط انتقال برق تاحدودی از برنامه زمان بندی عقب می‌باشد براتمام برق این پروژه با تاکید برعزم جدی پیمانکارتا پایان خرداد ماه می‌باشیم.

نصوری عنوان کرد: تلاش داریم با سرعت و دقت بالا، پروژه را به اتمام برسانیم تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تکمیل آب شیرین کن، آب را به جم انتقال داد.

مهندس محسن امیریان مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز نیز در این نشست اعلام کرد: در هفته آتی مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت خواهد شد.

 

همچنین علی‌اصغر قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورضمن تاکید بر مشخص کردن آغاز و پایان پروژه‌ها، پیگیری برای جذب اعتبارات لازم را امری ضروری دانست و گفت: درصورت جذب اعتبارات لازم، و تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه، مشکل آب شرب این شهرستان حل خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت