انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

معرفی فرصت های سرمایه گذاری از سوی دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی

دفترتوسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی فرصت های مختلف سرمایه گذاری را برای 5 شرکت متقاضی ارائه کرد.

صنعت پتروشیمی ایران مزیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و افزون بر بخش های بالادستی در این صنعت، فرصت های سرمایه گذاری متنوع و سودآوری در صنایع پائین دستی پتروشیمی وجود دارد و حضور سرمایه گذاران جدید می تواند مانع خام فروشی شود.
اکنون با توجه به برنامه ریز ی های انجام شده فضا برای گسترش صنایع پایین دستی مهیاست و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با اطمینان در طرح های توسعه ای صنایع تکمیلی حضور پیدا کنند و در این راستا دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در مرداد ماه امسال به 5 شرکت متقاضی سرمایه گذاری مشاوره های لازم را ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، ارایه مشاوره سرمایه گذاری به شرکت پالایش نفت آناهیتا برای تولید سوپرفسفات تریپل،ارایه مشاوره سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری به منظور تولید وی سی ام و سود پرک، ارایه مشاوره به سرمایه گذار خارجی 3 میلیون دلاری برای صنایع پایین دستی استان خراسان،مذاکره در خصوص انتقال فناوری و سرمایه گذاری به منظور تولید افزودنی های مورد نیاز صنعت،ارایه مشاوره سرمایه گذاری به مجموعه گلرنگ در استان ایلام از جمله مهمترین مشاوره هایی بود که در مردادماه ارائه شد.
بر پایه اعلام دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی ، رصد دائمی تولید، عرضه، تقاضا و حجم معامله در بورس کالا و نیز جلسه های مرتبط با بازاردر شورای رقابت و همکاری مستمر با تشکل ها و انجمن ها و همچنین مجتمع های تولیدی از دیگر فعالیت های مردادماه این دفتر بوده است.
گفتنی است که توسعه تولید صادرات محور و مبتنی بر زنجیره ارزش در صنایع مختلف پایین دستی پتروشیمی ‌در سایه حمایت‌های دولت دوازدهم از طریق برداشتن موانع تولید و تسهیل شرایط با اصلاح ساختاری و مدیریتی چراغ راه سیاستگذاران در دوران پساتحریم است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت