انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مقالات اولین کنفرانس بین المللی پلی اولفینی و نشریات بین المللی این صنعت را از سایت انجمن دریافت نمایید!

مقالات ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی و نشریات بین المللی این صنعت، جهت بهره برداری کاربران و علاقمندان در سایت انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن بارگذاری شد.

به اطلاع اعضای محترم ، مخاطبان و همراهان همیشگی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن می رساند ، با هدف افزایش سطح علمی کاربران و با نظر به احقاق امر مهم گردش آزاد اطلاعات روز به جهت بهره مندی هرچه بیشتر مخاطبان گرامی ، این انجمن صنفی تمامی مقالات ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی را از طریق پایگاه اینترنتی در دسترس عموم قرار داده است .

گفتنی است ، تعداد این  مقالات به تعداد 64 مقاله علمی تخصصی بوده که در قالب 14 محور موضوعی اعم از تمام بخش های زنجیره ارزش لوله های پلی اولفینی ، توسط کارشناسان خبره صنعت و اساتید دانشگاهی و صاحبان صنایع در این رویداد دوروزه عرضه شده است.

علاقمندان می توانند با مراجه به سایت انجمن به نشانی www.ippfa.ir  در بخش منوی سایت و دسته بندی مقالات و مقالات تخصصی در زیر گروه مقالات ارائه شده در کنفرانس لوله های پلی اولفینی  ، پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام ، به این مقالات دسترسی پیدا نمایند.

همچنین ، با توجه به عدم امکان شرکت بسیاری از شرکت های تولیدی در نمایشگاه ها و رویدادهای خارج از کشور در سال 2020 بخاطر مساله ویروس کرونا و افزایش  قیمت ارز در سال 99 ، انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن سعی در جمع آوری و اشتراک مجلات مهم این صنعت و به اشتراک گذاری آنها برای استفاده تولید کنندگان و سایر ذینفعان نموده است. که امید است باعث ارتقای کیفی و به روز رسانی اطلاعات صنعتی کارشناسان این صنعت گردد

شایان ذکر است ، این نشریات نیز از طریق سایت انجمن به نشانی www.ippfa.ir  در بخش منوی سایت و دسته بندی مقالات و مقالات تخصصی در زیر گروه نشریات بین المللی  قابل دسترس است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت