انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مهندس احمدرضا توکلی مطرح کرد: اعلام قیمت مواد اولیه محصولات پلی اتیلنی توسط انجمن

در حاشیه چهل و سومین جلسه هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن ، مهندس احمدرضا توکلی در گفت وگویی با روابط عمومی انجمن گفت:پس از بررسی طرح پیشنهادی کمیته روابط عمومی و بازاریابی انجمن ، مقرر شد تا قیمت فروش لوله های پلی اتیلن به صورت هفتگی و توسط انجمن اعلام گردد.

مهندس توکلی عضو هیئت مدیره انجمن در خصوص مباحث انجام شده در جلسه هیئت مدیره گفت: یکی ازمباحث مطرح شده که وقت زیادی را به خود اختصاص داد، بحث تغییر رتبه در بعضی از شرکت ها بود که براساس درخواست این شرکت ها وبازدید کارشناسان مطرح شد و در ادامه این درخواست تغییر رتبه ها توسط هیئت مدیره مورد بررسی قرارگرفت.

وی درادامه افزود: البته در برخی موارد نقطه نظرات کارشناسان انجمن نیز مورد نقد هیئت مدیره قرارگرفت ، چراکه به اعتقاد ما تا حدودی دیدگاه کارشناسان، جامعیت لازم را ندارد و بیشتر مسائلی تخصصی همچون آزمایشگاه ها مورد توجه قرار گرفته واین مسئله نیز به انتخاب این کارشناسان باز می گردد که عمدتا از نیروهای کنترل کیفیت هستند و  به همین خاطر اولویت آ نها بیشتر مسائل فنی و تخصصی است و براین اساس طبق نظر هیئت مدیره مقرر شد که در آینده با یک  دید جامع تر ، ظرفیت واحدها بررسی شود.

مهندس احمدرضا توکلی دراین خصوص تصریح کرد: به هر حال اعتقاد هیئت مدیره براین است که صرفا نگاه بازرسان نباید در چارچوبی مثل آزمایشگاه و تجهیزات خلاصه گردد و لازم است که مسائل دیگری از قبیل دستگاه ها، نور مناسب، انبار، سالن تولید کارخانه ها و …. نیز مورد توجه کارشناسان انجمن  واقع گردد.

وی هچنین  با بیان اینکه برای واحدهایی که درخواست بازرسی داده بودند نیز تعدادی از بازرسا ن انتخاب شدند خاطر نشان کرد: در پیرامون بازرسی ها و رتبه بندی های سال 96 نیز با محوریت انتخاب بازرسان انجمن برای سال آتی ، صحبت هایی انجام شد و همچنین در مورد شرکت های فعلی نیز مقرر شد که آقایان دیانت پی و مهدوی ، در خصوص بازرسی های انجام شده یکسری بازنگری هایی را انجام دهند.

این عضو هیئت مدیره در ادامه گفت: موضوع دیگری که امروز مطرح شد ، بحث هزینه های جاری انجمن بود و با توجه به برنامه ای که براساس منابع موجود و هزینه های جاری بسته شده است ،قرار بر این شد که خزانه دار  محترم انجمن ، موضوع مالی را مورد بررسی قرار دهند.

احمدرضا توکلی به یکی دیگر از مباحث مهم این جلسه اشاره کرد و گفت: موضوع اعلام قیمت هفتگی لوله های پلی اتیلن که پیشتر توسط کمیته روابط عمومی و بازاریابی انجمن مطرح شده بود، در جلسه هیئت مدیره مورد بحث و بررسی قرارگرفت و طبق مصوبه جلسه بنا شد که قیمت مواد اولیه داخلی که در بازار معامله می شود به اضافه 1100تومان و همچنین هزینه های تولید اعلام شود تا بر این اساس تولید کنندگانی که دارای ماشین آلات و آزمایشگاه های مناسب هستند و از مواد %100 نو استفاده می کنند ، بتوانند تولیدات خود را با قیمت های اعلام شده به فروش برسانند.

توکلی درباره قیمت محصولات پلی اتیلنی گفت:از نظر ما قیمت منطقی محصولات پلی اتیلنی  به این شکل باید اعلام گردد و مطمئنا واحدهایی که باقیمت های پایین تری  کار می کنند ، یا از مواد نامرغوب استفاده می کنند یا دارند  با ضرر فراوانی کار می کنند که این به نوعی خود زنی است و همچنین ساختار شرکت های مناقصه گزار نیز باید این موضوع را بپذیرند که قیمت محصول باید منطقی باشد و در غیر این صورت صنعتگر به ارائه محصول با کیفیت ، رغبتی نشان نخواهد داد.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال متصدی اعلام قیمت ها ، دبیر انجمن می باشد و امیدواریم که این مهم به زودی انجام شود، چرا که برای این صنعت آینده خوبی را با این قیمت های نازل متصور نیستیم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، چهل و سومین جلسه هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن در روز یکشنبه مورخ 24/11/95 در محل انجمن برگزار گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت