انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

میزبانی رایگان از مشتریان خارجی در نمایشگاه ایران پلاست

اعضای انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران و همچنین اعضای تشکل‌های عضو انجمن ملی می‌توانند به صورت رایگان میزبان تجار، بازرگانان و خریداران خارجی خود در نمایشگاه ایران پلاست باشند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا، سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در فاصله زمانی ۳۱ شهریور الی ۳ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد که یکی از اهداف این نمایشگاه دعوت از فعالان صنعت پلاستیک در عرصه بین الملل و جذب حداکثری تجار کشورهای همسایه (که اغلب بازار هدف صنعت پلاستیک کشور هستند) است.

 

به همین منظور، جهت حضور فعالان شناخته شده، تجار سرشناس و خریداران واقعی محصولات، تسهیلات مسافرتی و اقامتی رایگان به شرح زیر به اعضای انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران و همچنین اعضای تشکل‌های عضو انجمن ملی، ارائه می نمایند:

 

۱- دو شب اقامت در هتل و پذیرایی

۲- همکاری در اخذ روادید ورود تجاری به ایران

۳- استقبال در فرودگاه و انجام ترانسفر به هتل و نمایشگاه

۴- مدیریت بازدید و پشتیبانی مهمانان در محل نمایشگاه

 

اعضای انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران و همچنین اعضای تشکل‌های عضو انجمن ملی می‌توانند درصورت نیاز، مشخصات و درخواست خود را جهت بررسی و دعوت، به صورت کتبی به دفتر انجمن ملی ارسال نمایند. فرم زیر را دانلود نموده و به دفتر انجمن ملی ارسال نمایید

در پایان یادآور می گردد اعضای محترم انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز می توانند با ارسال درخواست به شماره های ذیل از خدمات مذکور بهره مند گردند.

دانلود فرم

مهلت ارسال درخواست: تا پایان تیر ماه

 

شماره تماس: 88927986

شماره فکس: 88927988

شماره تلگرام و واتساپ: 09101625202

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت