انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نامه مهندس جمالیان به معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی

رییس انجمن صنفی تولید کنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ،طی نامه ای به معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، در خصوص رفع مشکلات بوجود آمده در تعهدات طرحهای آبیاری وآبرسانی ،خواستار برگزاری جلسه هم اندیشی با مسولان ذیربط شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن تولید کنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن، مهندس محسن جمالیان با تاکید بر اهمیت نقش تولید کنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن در انجام پروژه های آبرسانی و آبیاری و الزام فعالان این صنعت برای انجام تعهدات خود، در بخشی از این نامه خطاب به مهندس اکبری یادآور شده است:

جنابعالی میدانید که انجام تعهدات مندرج در قرارداد ها با چه سختی هائی روبروست، به ویژه در دو ماه گذشته سختی های کار به دلیل زیاده خواهی پتروشیمی ها و نارسائی کار سازمان بورس، طاقت فرسا شده است.

افزایش کشنده قیمت مواد اولیّه و موانع موجود در سازمان بورس برای تدارک مواد اولیّه عملاً متعهدان انجام پروژه های در حال انجام را فلج کرده است.

همچنین حضور مهندس سجّادی مجری محترم طرح جامع شبکه های آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی کشور و مهندس عباس زارع مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری و چند تن از اعضای انجمن تولید کنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ، پیشنهادی است که از سوی مهندس جمالیان به سبب اهمیّت انجام به هنگام پروژه های ملّی کشور و برای هموار ساختن راه ،مطرح شده است.

ایشان در پایان ، بر راهگشا بودن این نشست در انجام به هنگام پروژه های آبیاری و آبرسانی تاکید کرده است.

 

متن کامل این نامه را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

 نامه مهندس جمالیان به معاونت آب  و خاک وزارت جهاد کشاورزی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت