انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست مشترک اعضای هیأت مدیره انجمن و معاونت نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

نشست مشترک اعضای هیأت مدیره انجمن و معاونت نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز 27 مهر 1401 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، امروز 27مهر1401 با حضور رئیس و نائب رییس هیأت مدیره بهمراه دبیرانجمن در دفتر مهندس امینی معاونت نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، نشستی مشترک با موضوع گسترش همکاری های دوجانبه برگزار گردید.

دراین نشست ، مهندس حاجعلی ریاست هیأت مدیره انجمن در خصوص 3 موضوع پیش رو با عناوین آموزش ، نظارت فنی و کیفی و عارضه یابی در خطوط آبرسانی لوله های پلی اتیلن ، پیشنهاداتی را ارائه کرد.

گفتنی است ، مهندس حاجعلی در این نشست درخصوص سرفصل های آموزش و فرهنگسازی با ارائه دستورالعمل های اجرا و بهره برداری از خطوط لوله های پلی اتیلن آبرسانی براهمیت موضوع تاکید کرد.

همچنین در خصوص ارزیابی های اولیه قبل از برگزاری مناقصات در خصوص صلاحیت های فنی و کیفی محصولات تولیدی ، نکاتی توسط ریاست هیأت مدیره مطرح گردید.

از نکات مهم دیگر این نشست ، اشاره به موضوع عارضه یابی در خطوط اجراشده لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود که در این خصوص نیز طرح ها و راهکارهایی بعنوان پیشنهادات اولیه از سوی هیأت مدیره انجمن ، بیان گردید.

در این جلسه همچنین ، مهندس امینی معاونت نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا استقبال از نقطه نظرات هیأت مدیره پیرامون راه های افزایش کیفیت و بهره وری در محصول نهایی و اجرای خطوط بر گسترش و توسعه همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت