انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست مشترک مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و مدیران شرکت بورس کالا

این جلسه پیرامون عدم تامین پلی اتیلن اکستروژن لوله ،باحضور دکتر عشقی ، قائم مقام مدیرعامل بورس کالا و دکتر جهرمی ، سرپرست مدیریت نظارت بربازار بورس کالا ، ازساعت 10الی 11:30 درشرکت بورس کالا ، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در روز چهارشنبه مورخ 12/7/96 ، باحضور رییس ، نایب رییس ، دبیر و یکی از اعضای هیأت مدیره  انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، جلسه ای در سازمان بورس کالا با مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این نشست مسولان بورس کالا با ارایه آمار شش ماه نخست سال ، برسلامت روند عرضه و معاملات EX3   در بورس کالا تاکید کردند که  این موضوع نیز از سوی مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه مسئولان انجمن ضمن تشریح  مشکلات پیش روی فعالان این صنعت ، ازجمله خسارت های ناشی از عدم تامین مواد که در قراردادهای دولتی ، موجب ضبط ضمانت نامه تولیدکنندگان می شود ، تعهد پتروشیمی ها مبنی برتامین 7000تنی این مواد،بصورت هفتگی را خواستار شدند.

در همین راستا برای برون رفت از وضعیت موجود ، تداوم عرضه 7000تن مواد اولیه PE100 و PE80  مورد نظر طرفین این جلسه بود که پیرامون همین موضوع ، راه های تنظیم عرضه این مواد در بورس ، مورد بررسی قرارگرفت که بر قراردادهای بلندمدت نیز در این بحث و گفتگو تاکید شد.

 

در پایان این جلسه مقرر گردید که در خصوص پالایش سمت تقاضا در سامانه بهین یاب ، همکاری های بیشتری از سوی طرفین انجام گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت