انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست هم اندیشی در خصوص نمایشگاه بین المللی سیستم های نوین آبیاری برگزار شد

این نشست امروز یکشنبه مورخ25/4/96 با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، نمایندگان 6 انجمن صنفی ، نمایندگان معاونت آب و خاک و سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی ، دفتر شبکه های نوین آبیاری و همچنین نماینده یک شرکت برگزارکننده نمایشگاهی، در محل انجمن از ساعت 10الی 30/12 برگزار گردید.

انجمن های صنفی که نمایندگان آنها در این نشست حضور داشتند عبارتند از:

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

انجمن تولیدکنندگان کنترل مرکزی

انجمن ماشین های آبیاری مکانیزه

انجمن وارد کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات آبیاری

انجمن فیلتراسیون آبیاری تحت فشار کشور

انجمن شرکت های مشاور ومجری آبیاری تحت فشار

دراین نشست پس از بحث و بررسی های مختلف در خصوص برگزاری این نمایشگاه و بیان تجارب گوناگون ازنمایشگاه های برگزار شده در گذشته  و با اشاره به نمایشگاه کشاورزی که سال گذشته در کرج برگزار گردید، به نکاتی پیرامون نمایشگاه مذکور از قبیل عدم امکانات کافی و تجهیزات گرمایشی مناسب و کاستی های زیرساختی نمایشگاه مذکور اشاره شد.

همچنین حاضران ضمن ابراز رضایت از اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری ، که17-20 دی ماه سال گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید ، خواستار تمرکز در نمایشگاه بین المللی تهران و تمایز این نمایشگاه با سایر حوزه های کشاورزی شدند که در راستای تخصصی ترشدن این رویداد طبق پیشنهاد حضار، عنوان نمایشگاه تجهیزات آبیاری کشاورزی مطرح گردید که با استقبال تمامی شرکت کنندگان مواجه شد.

در ادامه رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، پس از استماع تمام آراء و پیشنهادات ضمن اشاره به سابقه طولانی صنعت آبیاری و پیشرفت سریع و همزمان صنعت آبیاری و معضل کم آبی اظهار کرد:  ابتدا باید بگویم مسؤلین حوزه آبیاری و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به معنای واقعی در این زمینه زحمت کشیده اند و بنده به گرمی دست ایشان را می فشارم و همچنین شرکت های زیادی در صنعت آبیاری کشور با حجم بالا سرمایه گذاری کرده اند که این مهم با بروزرسانی تکنولوژی در این صنعت همراه بوده است که این موضوع نیز جای تقدیر دارد .

 وی در رابطه باچگونگی شکل گیری این رویداد افزود: در جلسات مشترکی که ما با جهادکشاورزی داشتیم ، مقررگردید که یک نمایشگاه بین المللی با اهداف بلند مدت و در زمان معین بصورت هرساله برگزار کنیم که طبق برخی صحبت ها در دومین سال این رویداد، مشکلاتی برای برگزاری این نمایشگاه بوجود آمده است .

مهندس محسن جمالیان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: اول باید ببینیم هدف ما از برگزاری این نمایشگاه چیست؟برخی از اهدافی که ما در این نمایشگاه دنبال می کنیم ، حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه ، تبادل تکنولوژی و همچنین جذب بازارهای جدید منطقه ای است که شرکت های داخلی نیز براین مسائل اشراف دارند تا جایی که در سال گذشته اولین دوره این نمایشگاه با استقبال حداکثری مواجه شد و تقاضاها جهت اخذ غرفه نیز بیشتر از ظرفیت فضای 5000 متری آن بود که امیدواریم این ظرفیت نیز امسال افزایش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: باید در زمان برگزاری این نمایشگاه ، تعطیلات ژانویه کشورهای خارجی را در نظر داشت تا بتوان از حضور این شرکت ها در نمایشگاه به نحو احسن استفاده کرد.

مهندس محسن جمالیان همچنین با اشاره نمایشگاه تجهیزات کشاورزی کرج که در سال گذشته برگزار شد اذعان داشت :بنده به عنوان مهمان و رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، سال گذشته از این نمایشگاه بازدید کردم و متاسفانه طی بازدید از این نمایشگاه از نارضایتی تمامی غرفه داران مطلع شدم، به هر حال باید به این نکته توجه داشت که آنها که ساکن تهران هستند برای رفت و آمد پیاپی به این نمایشگاه مشکل دارند، حال باید دید که مهمانان خارجی و بازدیدکنندگانی که از شهرستان برای بازدید مراجعه می کنند با توجه به مشکل رفت وآمد و همچنین عدم امکانات زیر ساختی مناسب ، چگونه میتوانند از این نمایشگاه رضایت داشته باشند و نیز همواره باید به خاطر داشت که حفظ شأن و منزلت مصرف کننده و بازدید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

درپایان مقرر گردید طی جلسات مشترک معاونت آب و خاک کشاورزی ، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و مسؤلین  ذیربط نمایشگاهی هرچه سریع تر ، مشکلات پیش روی این رویداد مرتفع گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت