انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست هیأت مدیره انجمن وکارشناسان معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی برگزار شد

نشست هیأت مدیره انجمن و کارشناسان معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی با موضوع بررسی رتبه بندی ها امروز شنبه 19/12/96 از ساعت 13الی 16 در محل انجمن ، برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، اعضای هیأت مدیره انجمن در این نشست ، گزارش کاملی از نحوه عملکرد بازرسان انجمن و مراحل بررسی پرونده اعضای متقاضی رتبه بندی ، ارایه شد که به آمار 1000+ساعت کار اعم از جلسات کارشناسی تعیین شاخص های رتبه بندی ، کلاس های آموزشی توجیهی ، جلسات هیأت مدیره با موضوع اختصاصی رتبه بندی و مراحل مختلف رتبه بندی ، در این گزارش می توان اشاره نمود.

همچنین درابتدای این نشست ، مهندس محسن جمالیان ضمن اشاره به ارتقای سطح کیفی تولیدکنندگان عضو انجمن گفت: همانطور که در نتایج فرآیند رتبه بندی ها شاهد هستیم ، در یکسال گذشته فرصتی ایجاد شد تا تولیدکنندگان بتوانند با تلاش روز افزون ، سطح کیفی واحدهای خود را ارتقاء بدهند.

گفتنی است ، در خصوص قراردادهای جهادکشاورزی  نیز پیشنهاداتی از سوی هیأت مدیره انجمن ، ارائه گردید که از سوی مسؤلان این نهاد دولتی بررسی خواهد گردید، همچنین مهندس مسعود مهدوی ،اصلاح فرآیند خرید این سازمان دولتی در دو فاز مناقصات و پیمانکاران را خواستار شد.

مهندس گرجی ، معاون رییس معاونت آب و خاک گفت:  حدود 17000 پروژه پیش رو داریم که باید به انجام برسد

مهندس صحاف امین، رییس هیأت مدیره انجمن نیز با مثبت ارزیابی کردن نتایج رتبه بندی ها افزود:  در حال حاضر می بینیم که اعضای انجمن در دوسال گذشته پیشرفت چشمگیری ، داشته اند و امیدواریم که این روند ادامه پیداکند .

رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، بزرگترین مشکل پیش روی تولیدکنندگان را عدم تامین مواداولیه از سوی پتروشیمی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در سه ماه آذر ، دی و بهمن 96 به میزان 720000تن مواد اولیه در بورس عرضه شده است که اگر متوسط تغییرات دلار را1000 تومان فرض کنیم و ضرب در میزان عرضه مواد در این سه ماه کنیم ، مشخص می گردد که حدود 7000میلیارد تومان پول اضافه به پتروشیمی ها داده ایم .

همچنین در این جلسه ، کارشناسان معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی بصورت جزء به جزء در جریان امتیاز نهایی و گرید اعضای انجمن قرارگرفتند

شایان ذکراست ، نمایندگان آب و خاک ضمن تمجید از عملکرد انجمن در فرآیند رتبه بندی ، پیشنهادی مبنی برا ارایه کنفرانسی از سوی کارشناسان انجمن در معاونت آب و خاک ، مطرح نمودند که با استقبال اعضای هیأت مدیره انجمن ، روبرو شد.

در پایان یادآور می گردد این جلسه ازساعت13الی 16 در محل انجمن برگزار گردید  و در پایان با تحویل لیست رتبه بندی اعضای انجمن به کارشناسان معاونت آب و خاک ، مقرر گردید که نتیجه نهایی رتبه بندی ها روز چهارشنبه مورخ 23/12/96 بصورت رسمی اعلام گردد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت