انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه بازرگانی بین المللی صنعت ساختمان مسکو – روس بیلد

نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو – روس بیلد ۹ الی ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود

اتاق تعاون ایران مجری برگزاری پاویون جمهوری اسلامی  ایران در نمایشگاه بازرگانی بین المللی صنعت ساختمان مسکو(روس بیلد- مسکو)۹ الی ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برابر با ۲۸ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۳، از کلیه فعالان اقتصادی جهت حضور در این نمایشگاه دعوت می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،  اتاق تعاون ایران مجری برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه نمایشگاه بازرگانی بین المللی صنعت ساختمان مسکو (روس بیلد- مسکو)۹ الی ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برابر با ۲۸ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۳، کلیه فعالان اقتصادی را جهت حضور در این نمایشگاه که فرصت مغتنمی برای گسترش تعاملات تجاری با روسیه، محسوب می شود، فراخواند.

گفتنی است گروه های کالایی در این نمایشگاه شامل ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری، نازک کاری و تعمیرات، بازیافت/ فناوری های زیست محیطی، تامین مالی و خدمات تجاری،آموزش صلاحیت های پیمانکاری و لجستیک و خدمات انبار می باشد.

لازم به اشاره است،  با توجه به ارتقای تعاملات سازنده جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه و تاکید مقامات عالی دو کشور مبنی بر تسهیل و توسعه روابط تجاری و اقتصادی فی مابین و با عنایت به وجود موافقتنامه تجارت ترجیحی میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، بازار روسیه درگاه مناسبی برای عرضه محصولات ایرانی به ویژه در حوزه محصولات ساختمانی محسوب می شود.

یادآور می شود، همزمان با این نمایشگاه رویدادهای جانبی نظیر نمایشگاه بین المللی شیشه، کنفرانس ساختن آینده روسیه با یکدیگر، سالن اختصاصی ساخت و ساز مسکن های کم متراژ نیز برگزار می شود که فرصت تعامل فعالان اقتصادی در این زمینه ها با فعالان اقتصادی خارجی را فراهم می سازد.

خاطرنشان می‌سازد، اتاق تعاون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت مجری برگزاری نمایشگاه های صنعت ساختمان از دوره پنجم تاکنون، نمایشگاه آسانسور و پله برقی از دوره هشتم تا کنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بوده است.

 

فرم اطلاعات تکمیلی را اینجا دریافت کنید

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

22662486-8

22662845-6

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت