انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نگرانی صنعت پلیمر از خدشه دار شدن مقوله شفافیت

شیوه جدید قیمت گذاری محصولات پتروشیمی و ابهامات پیرامون آن موجب افزایش دل نگرانی های تولیدکنندگان صنایع تکمیلی شده است ، آنچه که بعنوان دغدغه مشترک فعالان صنعت مطرح است عدم شفافیت در فرآیند قیمت گذاری مواداولیه پتروشیمی است که این موضوع در گردهمایی انجمن ملی و تشکل های صنایع تکمیلی مورد تاکید افراد قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اینپیا ، مهندس علیرضا صحاف امین، رئیس کمیته استاندارد انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در جلسه مشترک انجمن ملی با تشکل های صنایع تکمیلی گفت:

واقعیت این است که در صنایع تکمیلی، بسیار به مقوله شفافیت در قیمت گذاری پرداخته شد و در ماه های اخیر به اهداف این مقوله نزدیک شده بودیم.

وی افزود ، نگرانی صنعت گران این است که با توجه به تلاش های بسیاری که برای شفافیت قیمت گذاری صورت گرفته بود، اکنون با شیوه جدید قیمت گذاری به چه سرنوشتی برای کشف قیمت محصولات پتروشیمی ایجاد خواهد شد.

 

مهندس صحاف امین همچنین خاطر نشان کرد ، بسیاری از گریدها وجود دارند که از التهاب بالایی برخوردار هستند و مشخص نیست که با طرح جدید چگونه بحث عرضه و تقاضای این گریدها مدیریت خواهند شد.

وی ضمن اشاره به وضعیت عرضه های هفتگی  بیان داشت: چگونگی پایش کف عرضه هفتگی و جریمه واحدهای متخلف هم بصورت شفاف روشن نمی باشد که در واقع ضمانت اجرایی برقراری تعادل در عرضه و تقاضا مواد اولیه مبهم می باشد .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت