انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

هجدهمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

هجدهمین نشست هیأت مدیره انجمن امروز دوشنبه 5 شهریور 97 در محل انجمن برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، هجدهمین نشست هیأت مدیره انجمن با حضور تمامی اعضای هیأت مدیره برگزار و مسائل ذیل مورد بحث و بررسی قرارگرفت .

در ابتدای این جلسه ، مبنای قیمت گذاری مواداولیه براساس ارز نیما با نرخ 4200تومان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه به جلسات برگزارشده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و شرکت بورس کالا ، در این نشست  اعضای هیأت مدیره انجمن تأکید داشتند ، تغییرقیمت مبنا با کنترل میزان عرضه ها از طرف کارگروه مربوطه و الزام پتروشیمی ها در جهت عرضه مواد به میزان توافق شده انجام گردد و همچنین اجازه خرید مواد اولیه در بورس کالا به شرکت هایی داده شود که در سال 96 و سه ماهه نخست 97 گزارش ارزش افزوده خود را به وزارت اقتصاد و دارایی ارائه نموده باشند و کپی تائیدیه آن را به بورس کالا تحویل داده باشند.

بنابر نظر هیأت مدیره  انجمن ، می بایست در بورس کالا از فروش مواد اولیه به شرکت هایی که تولید ندارند و سهمیه مواد اولیه خود را  در بازار می فروشند، جلوگیری بعمل آید.

درادامه این نشست ، گزارش جلسه برگزارشده  اعضای هیأت مدیره انجمن با دکتر پاکرو معاونت  بهره برداری سازمان آب و فاضلاب کشور ارایه گردید ، موضوع این نشست در خصوص یکسان سازی و اصلاح قراردادهای استان های مختلف و منظور نمودن تعدیل به علت نواسانات مواد اولیه در ماه های اخیر و همچنین  میزان پیش پرداخت قراردادها بود که با توجه به اینکه کلیه اعضای انجمن ، خریدهای داخلی و خارجی خود را بصورت نقدی انجام می  دهند ، پیش پرداخت ها باید به نحوی باشد که این شرکت ها در تامین مواد اولیه مورد نیاز خود دچار  مشکل نگردند.

همچنین شایان  ذکر است ، با توجه به اینکه از سوی انجمن ملی پلاستیک در نمایشگاه ایران پلاست ، محلی به  انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن اختصاص داده شده است ،  مقرر گردید غرفه ای  جهت حضور هیأت مدیره و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه آماده سازی گردد.

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت