انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

هزینه بیش از 211 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاها در سال 95

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: 211 میلیارد و 307 میلیون ریال در سال 95 برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی دارای اولویت از محل منابع عمومی - ملی و صندوق توسعه ملی هزینه شد.

شاهین پاکروح که برای حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی به استان زنجان سفر کرده بود دراین باره افزود: سال گذشته 37 میلیارد و 732 میلیون ریال از محل منابع ملی – عمومی و 173 میلیارد و 575 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی دارای اولویت تخصیص یافت. 
وی به تخصیص 500 میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها در کشور از سال 94 اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این مصوبه، به تعداد روستاهای برخوردار از آب شرب سالم و بهداشتی یکصد و 11 روستا اضافه شد. 
پاکروح اظهار کرد: با اجرای این طرح 58 هزار و 881 نفر به جمعیت روستایی برخوردار از آب شرب سالم و بهداشتی اضافه شد. 
معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: با اجرای این مصوبه چهار هزار و 850 متر معکب به حجم مخازن ذخیره آب شرب روستایی اضافه شد. 
وی خاطرنشان کرد: 94 کیلومتر طول خطوط انتقال آب روستایی با اختصاص این منابع و اجرای این مصوبه افزایش یافت. 
پاکروح ادامه داد: 55 کیلومتر طول شبکه آب روستایی و 2.91 میلیون مترمکعب ظرفیت منابع آب این مناطق افزایش یافت. 
معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اجرای این مصوبه و تخصیص این منابع منجر به افزایش 2.63 درصدی شاخص برخورداری از آب شرب بهداشتی در مناطق روستایی شد. 
وی اضافه کرد: پیش از اجرای این مصوبه، شاخص برخورداری از آب شرب بهداشتی در روستاهای کشور 76.99 درصد بود که این شاخص به 79.62 درصد رسید. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت