انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

همایش توسعه صادرات در صنایع پلاستیک برگزار می شود +راهنمای حضور

انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، همایش توسعه صادرات را، روز چهارشنبه 22 دی ماه از ساعت 8 تا 16 در سالن همایش های سازمان توسعه تجارت برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، به نقل از اینپیا، بازار افغانستان، موضوع همایش توسعه صادرات در صنایع پلاستیک است و در این همایش، وزیر سابق مسکن و شهرسازی افغانستان، دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و افغانستان، رایزن افغانستان در ایران، معاون دفتر امور نمایندگی ها و مسئول میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت، مشاور ارشد سازمان توسعه تجارت و نماینده صندوق ضمانت صادرات و عضو هیئت مدیره بانک توسعه صادرات، ایراد سخنرانی می کنند.

 

بر اساس این گزارش، تقدیر از صادرکنندگان برتر، ارائه تجربیات موفق در صادرات به افغانستان و پنل تخصصی پرسش و پاسخ، از برنامه های جنبی این همایش است.

 

اعضای انجمن ملی پلاستیک، تا یک نفر می توانند به صورت رایگان در این همایش حضور پیدا کنند و بیش از یک نفر، شامل هزینه کامل حضور در همایش، یعنی 150 هزار تومان است.

 

اعضای عضو انجمن های وابسته به انجمن ملی پلاستیک و غرفه داران نمایشگاه افغان پلاست هم برای حضور در این همایش، می توانند از تخفیف 50 درصدی، استفاده کنند.

 

این همایش با همکاری کمیسیون های آموزش و صادرات انجمن ملی پلاستیک در روز چهارشنبه 22 دیماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 16 برگزار می شود.

 

مکان برگزاری همایش، سالن همایش های سازمان توسعه تجارت واقع در نمایشگاه بین المللی است و پذیرایی میان و عده و نهار، از برنامه های همایش است.

 

نحوه ثبت نام: ارسال عدد 1 به سامانه 3000191988

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت