انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

همایش توسعه مناسبات تجاری اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی سامارا و ساراتف روسیه ، کراچی و لاهور پاکستان

برنامه زمانبندی برگزاری همایش توسعه مناسبات تجاری اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی سامارا و ساراتف روسیه ، کراچی و لاهور پاکستان توسط اتاق بازرگانی تهران اعلام شد.

با هدف شبکه سازی میان تجار و فعالان اقتصادی دو کشور ایران و روسیه، همایش تخصصی توسعه تجارت اعضای اتاق های بازرگانی تهران، سامارا و ساراتف روسیه در ساعت 10:30 صبح روز سه شنبه مورخ 11 آذر ماه 1399 با حضور و سخنرانی مقامات دو طرف به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در این همایش نمایندگان شرکت های روسی در زمینه‌های مواد غذایی و محصولات کشاورزی حضور خواهند داشت.

از علاقمندان به شرکت در این رویداد تقاضا دارد فرم ثبت ‌نام را از طریق لینک ذیل ، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹ آذر 1399 تکمیل و ارسال نمایند. لینک مربوط به همایش متعاقبا از طریق ایمیل برای افراد ثبت نام کننده ارسال خواهد شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

همایش روابط تجاری ایران و پاکستان با همکاری اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی و صنایع کراچی در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 2 دی ماه 1399 بصورت مجازی برگزار می‌شود. این همایش با مذاکرات دوجانبه در زمینه فعالیت های انرژی، گردشگری، حمل و نقل، صنایع غذایی، کشاورزی، دارویی، سلامت، پوشاک، نساجی و چرم ادامه خواهد یافت.

از علاقمندان به شرکت در این رویداد تقاضا دارد فرم ثبت ‌نام را از طریق لینک ذیل، حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 30 آذرماه 1399 تکمیل و ارسال نمایند. لینک مربوط به همایش متعاقبا از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

همایش روابط تجاری ایران و پاکستان با همکاری اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی و صنایع لاهور در ساعت 11:30 روز سه شنبه مورخ 18 آذر ماه 1399 بصورت مجازی برگزار می‌شود. این همایش با مذاکرات دوجانبه در زمینه فعالیت های انرژی، گردشگری، حمل و نقل، صنایع غذایی، کشاورزی، دارویی، سلامت، پوشاک، نساجی و چرم ادامه خواهد یافت.

از علاقمندان به شرکت در این رویداد تقاضا دارد فرم ثبت ‌نام را از طریق لینک ذیل،حداکثر تا روز شنبه مورخ 15 آذرماه 1399 تکمیل و ارسال نمایید. لینک مربوط به همایش متعاقبا از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت