انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

هم نفس با کمپین نفس

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، کمپین نفس، با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و برخی از تشکل های اقتصادی فعال عضو این نهاد به منظور ایجاد ارتباط سازمان یافته با مجامع مدنی بخش خصوصی و نیز جلب حمایت آنها با هدف جلوگیری از موازی کاری، وحدت کلام و رویه در اطلاع رسانی و دستورالعمل های این حوزه برای مقابله با بحران کرونا و نیز جذب کمک های مادی فعالان این بخش از طریق تشکل ها و انجمن ها برای ایجاد یک حرکت مدنی در زنجیره تامین و تولید مایحتاج بهداشتی و پیشگیری کشور تشکیل شده است.

این کمپین که دهم اسفند ماه 1398 به عنوان نقطه ابتدایی فعالیت آن ثبت شده، به منظور کنترل ابعاد گسترده اپیدمی کوئید 19 که به تدریج به یک عامل بحران در کشور تبدیل می شود و روند رو به رشد آن تاثیراتی غیرقابل انکار بر اقتصاد زخم خورده ایران می گذارد، با مشارکت فعالان اقتصادی بخش خصوصی تشکل شده است.

گسترش تاثیر شیوع سریع کرونا بر اذهان عمومی و نقش آن در رکود کسب و کارها، تولیدات، واردات و صادرات، کارآفرینان بخش خصوصی را که همواره مظهر نوآوری بوده و تلاش کرده اند برای هر مساله ای راهکاری نوآورانه پیدا کنند، بر آن داشت تا به عنوان ضلع اصلی اقتصاد و پویایی کشور، خود را مسئول و موظف بر همیاری عمومی برای مواجهه با این بحران بداند.

در حقیقت اعضای این کمپین که عمدتا تشکل های بخش خصوصی هستند تلاش خواهند کرد در قالب این پویش مدنی، علاوه بر کارکنان و کارگران تحت پوشش خود، به عنوان زنجیره تامین کشور و نیز تصمیم ساز در روند ایجاد پویش های مردمی و خیرخواهانه، بدون سیاسی کاری و نگاه سلیقه ای، مسئولیت اجتماعی شان در مقابل بحران ها را به درستی انجام دهند.

فعالان بخش خصوصی در قالب کمپین نفس ایجاد یک الگوی موفق برای اتحاد و انسجام همه بخش های اقتصادی کشور را به شکل داوطلبانه و با اهداف معنوی دنبال می کنند تا بتوانند با یک همیاری عمومی نقشی موثر در عبور از بحران کرونا داشته باشند.

این کمپین هم اندیشی در اقسام کارهایی که بخش خصوصی می تواند در مقابله با همه گیری کوئید 19 انجام دهد و نیز تدوین و انتشار دستورالعمل های لازم برای بنگاه های اقتصادی در مبارزه با بیماری را به عنوان اصلی ترین اهداف خود مدنظر قرار داده است.

همچنین ساماندهی تشکل های بخش خصوصی در مقابله با بیماری و بسیج اعصای انجمن های کسب و کار در این زمینه، گردآوری کمک های مالی برای تامین کمبودهای لوازم و تجهیزات لازم در مقابله با بیماری و تهیه اقلام مربوطه و نیز احصاء مشکلات بخش خصوصی ناشی از این بیماری و تلاش برای حل آنها با کمک اتاق های بازرگانی نیز از جمله دیگر اهداف تدوین شده برای این کمپین است.

به علاوه فعالان بخش خصوصی تلاش و همکاری برای بازنگه داشته شدن مرزها بر تجارت خارجی کشور و کمک به استقرار تمهیدات بهداشتی و پروتکل های قرنطینه در مبادی صادراتی، طراحی و اجرای ابتکارات در مقابله با گسترش بیماری و طراحی و اجرای کمپین های اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف بسیج توان بخش خصوصی و نشان دادن پشتیبانی این بخش از مقابله با بیماری را نیز در قالب فعالیت های کمپین دنبال خواهند کرد.

کمپین نفس با شعار «برای هم نفس می کشیم تا تنی از نفس باز نماند» کارگروهی تخصصی با عنوان هم افزایی و با حضور فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان و فعالین تشکل ها ایجاد کرده است. سندیکای صنعت برق، انجمن صادرکنندگان فرش ایران، اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات، انجمن جوانان کارآفرین استان تهران و کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران و نیز مجمع عالی کارآفرینی اتاق ایران اعضای فعلی این کارگروه هستند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود تا با ایجاد خط مشی همیاری و همکاری و ایجاد هم صدایی، اتحاد و انسچام بین فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سراسر کشور، مواجهه ای موفق با اپیدمی کوئید 19 داشته باشند

اهداف کمپین:

۱- هم اندیشی در اقسام کارهایی که بخش خصوصی می تواند در مقابله با همه گیری ویروس COVID-19 انجام دهد.

۲- تدوین و انتشار دستورالعملهای لازم برای بنگاههای اقتصادی در مبارزه با بیماری

۳- ساماندهی تشکلهای بخش خصوصی در مقابله با بیماری و بسیج اعضای خود در این زمینه

۴- گرداوری کمکهای مالی برای تأمین کمبودهای لوازم و تجهیزات لازم در مقابله با بیماری و تهیه اقلام مربوطه

۵- احصاء مشکلات بخش خصوصی، ناشی از این بیماری و تلاش برای حل آنها با کمک اتاقهای بازرگانی

۶- تلاش و همکاری برای باز نگه داشته شدن مرزها بر تجارت خارجی کشور و کمک به استقرار تمهیدات بهداشتی و پروتکلهای قرنطینه در مبادی صادراتی

۷- طراحی و اجرای ابتکارات (initiatives) در مقابله با گسترش بیماری

۸- طراحی و اجرای کمپینهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی با هدف بسیج توان بخش خصوصی و نشان دادن پشتیبانی بخش خصوصی از مقابله با بیماری. برای هم نفس می‌کشیم تا تنی از نفس بازنماند.

درپایان خواهشمند است ، پس از همیاری در این اقدام انسان دوستانه فیش های واریزی خود را به شماره واتساپ 09356696679 ارسال نمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت