انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی به واحدهای استانی تا پایان سال 96

معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران در خصوص واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحدهای استانی مربوط در استان ها را به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، هیئت وزیران در جلسه 20 مردادماه 1395 به پیشنهاد شماره 36365 مورخ 29 خرداد 1395 وزارت کشور و تأیید وزیران و روسای سازمان های ذی ربط و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحدهای استانی مربوط در استان ها تصویب کرد.

در این ابلاغیه وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و لیست اختیارات واگذار شده، اعلام شد.

بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی مالیاتی، نحوه تکمیل و راه اندازی شرکت های تعاونی، صدور مجوز برای تولید آبزیان، صدور مجوز برای صادرات محصولات کشاورزی و دام مازاد بر نیاز کشور، صدور مجوز معافیت حقوق ورودی مرتبط با قانون امور گمرکی، صدور مجوزهای اعزام و پذیرش هیات های تجاری نمایشگاه های خارج از کشور، تغییر کاربری چاه های کشاورزی، انعقاد قراردادهایی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می گیرد، صدور مجوز احداث نیروگاه های خورشیدی و بادی، واگذاری معادن در مناطق شکار ممنوع و صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری از جمله این اختیارات است.

 

 

واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحد های استانی

واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحد های استانی

واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحد های استانی

واگذاری اختیارات دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 به واحد های استانی

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت