انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ویژه نامه گزارش عملکرد دفترتوسعه سامانه های نوین آبیاری منتشر می شود

به منظور ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی درطرح توسعه سامانه های نوین آبیاری ، در این خصوص ویژه نامه ای توسط نشریه روشهای نوین آبیاری منتشر خواهد شد.

احتراما باستحضار میرساند ، به منظور ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی درطرح توسعه سامانه های نوین آبیاری و آگاهی رسانی مناسب و لازم در خصوص ویژگیها و ابعاد مختلف طرح مقرر است گزارش طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری در کشور (51 صفحه رنگی ) که توسط این دفتر تهیه شده است به صورت ویژه نامه تمام رنگی توسط نشریه تخصصی “روشهای نوین آبیاری ” چاپ و منتشر گردد(نامه پیوست به شماره 605/99/688)

شایان ذکر است گزیده ای از فعالیت ها، اقدامات و مطالعات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در حوزه سیستم های نوین آبیاری نیز در این ویژه نامه درج و منتشر خواهد گردید.

با توجه به موقعیت پیش رو در زمینه همگرایی بخش دولتی و بخش خصوصی در قالب ویژه نامه ای تخصصی ، این مهم می تواند فرصت مناسبی برای معرفی توان و ظرفیت شرکت های تولیدکننده در بخش سیستم های نوین آبیاری باشد.

لذا بر اساس طرح ویژه نشریه مذکور ، اعضای محترم انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، از 10% تخفیف ویژه بمنظور درج آگهی برخوردار می باشند .

از این روی از اعضای محترم انجمن  تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 4 شهریور فرصت دارند تا قصد مشارکت خود را برای درخواست ثبت آگهی در این ویژه نامه به اطلاع واحد روابط عمومی انجمن برسانند.

شماره ارتباط با روابط عمومی:

021-86073061-4

شایان ذکر است تعرفه ویژه اعضای انجمن به پیوست تقدیم حضور می گردد.

نامه معاونت آب و خاک را اینجا مطالعه نمایید

تعرفه ویژه اعضای انجمن را اینجا دریافت کنید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت