انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پتروشیمی جم اولین تولید کننده ایرانی، دارنده گواهینامه بین المللی Reach

شرکت پتروشیمی جم هم راستا با رفع تحریمهای بین المللی و به منظور حضور حداکثری در بازار اروپا، موفق به کسب گواهینامه Reach برای محصولات زنجیره تولید خود شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از نشان آنلاین، اتحادیه اروپا در اقدامی سیستمی را طراحی کرده است که در آن همه مواد شیمیایی قبل از ورود به بازار مورد آزمایش قرار گیرد و  مسئولیت آن تحت عنوان گواهینامه Reach ، علاوه بر مقامات عمومی و نظارتی بر عهده تولید کننده و واردکننده نیز گذاشته شود.

 

این مهم با توجه به ضرورت وجود اطلاعات برای ارزیابی و کنترل موثر مخاطرات بهداشتی و احتمالات آسیب زایی برای سلامت انسان و محیط زیست در کلیه مراحل تولید و ساخت، استفاده و واردات مواد شیمیایی، صورت پذیرفته است. در حال حاضر ورود همه محصولات با پایه شیمیایی (از جمله انواع پلیمر ها) به بازار اروپا نیازمند گواهینامه Reach  می باشند.

 

از اینرو شرکت پتروشیمی جم هم راستا با رفع تحریمهای بین المللی و به منظور حضور حداکثری در بازار اروپا، موفق به کسب گواهینامه Reach  برای محصولات زنجیره تولید خود، شامل پلی اتیلن ها (گروه سنگین و سبک خطی) پلی پروپیلن ها و ABS (که مراحل نهایی اخذ کد برای محصول  ABS با توجه به عدم کامل رفع تحریمها همچنان در حال انجام است) می باشد.

 

بر اساس این گزارش: شرکت پتروشیمی جم تنها شرکت تولید کننده ایرانی می باشد که موفق به کسب گواهینامه Reach طی اوایل سال جاری گردیده است.  

 

http://www.neshanonline.ir/media/image/1395/04/04/Reach.jpg

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت