انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پرسشنامه های فرآیند رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی سال 98

پرسشنامه های فرآیند رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی سال 98 به جهت استفاده اعضای متقاضی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن منتشر می شود.

پرسشنامه های فرآیند رتبه بندی معاونت آب و خاک جهادکشاورزی سال 98 به جهت استفاده اعضای متقاضی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، پرسشنامه های رتبه بندی لوله پلی اتیلن آبرسانی ، لوله آبیاری قطره ای ساده و چکان دار استوانه ای، نوار آبیاری با قطره چکان تخت ، نوار آبیاری بغل دوخت و نوار آبیاری لابیرنتی به در خواست معاونت آب و خاک جهادکشاورزی و براساس جلسات هم اندیشی منظم و پیوسته اساتید دانشگاه امیرکبیر ، کمیته TC138 ، آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد و شرکت های بازرسی بهمراه تولید کنندگان و کارشناسان انجمن تهیه و تدوین شده است که در اختیار تولیدکنندگان متقاضی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ 15 مهر 98 مهلت دارند پس از تکمیل فرم پرسشنامه خوداظهاری را به انضمام مدارک و مستندات ، در قالب یک عدد لوح فشرده(CD) به دفتر انجمن ارسال نمایند.

فایل پرسشنامه ها از طریق لینک های ذیل قابل دریافت است:

پرسشنامه رتبه بندی لوله پلی اتیلن آبرسانی

پرسشنامه رتبه بندی لوله پلی اتیلن آبیاری

پرسشنامه رتبه بندی لوله قطره چکان دار

پرسشنامه رتبه بندینوار آبیاری با قطره چکان تخت یا استوانه ای

پرسشنامه رتبه بندی نوار آبیاری بغل دوخت

پرسشنامه رتبه بندی نوار آبیاری لابیرنتی

نشانی و شماره تماس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی،نبش کوچه دی، پلاک 87 ، طبقه اول

کدپستی:1585943114

تلفن: 4-86073061-021

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت