انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

پنجاه و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز 6 اسفند99 از ساعت 12 الی 14 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست مهندس حافظی مدیرعامل محترم پل آب قومس ضمن حضور در جلسه بعنوان مهمان ، توسط ایشان در مورد ابلاغ اسناد همسان شرکت آب و فاضلاب کل کشور مواردی مطرح گردید و مقرر شد در این رابطه نامه ای با همین موضوع از سوی انجمن به سازمان مزبور ارسال گردد.

در ادامه این نشست ، توسط مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ، در خصوص ضرورت اخذ استاندارد ملی 14427-1 برای تولیدکنندگان مواداولیه پایپ گرید و اصلاحات انجام شده در بازنگری جدید استاندارد مذکور ، توضیحاتی بیان گردید.

شایان ذکر است درخصوص برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن مقرر گردید ، زمان و محل برگزاری مجمع تعیین و جهت انجام مقدمات این مهم ، اطلاع رسانی جامع از طریق رسانه های رسمی انجمن انجام گیرد.

همچنین طی این جلسه ضمن بررسی درخواست عضویت تعدادی از متقاضیان ، در مورد درخواست واحدهای متقاضی رتبه بندی خارج از نوبت نیز مقرر گردید که باتوجه به محدودیت های ناشی از شیوع کرونا ، بازرسی ها درسال آینده انجام گیرد .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت