انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پیگیری مشکلات اعضای انجمن در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

جلسه هیأت مدیره انجمن با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،روز گذشته یکشنبه 20 آذر 1401 با حضور هیات مدیره انجمن در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نشستی با موضوع کمبود مواد اولیه پلی اتیلن و مشکلات واحدهای صنعتی عضو انجمن برگزار گردید.

از افراد حاضر در این نشست می توان به نماینده دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی ، نماینده انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران و رئیس گروه پتروشیمی وزارت صمت اشاره کرد.

شایان ذکر است به دستور ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر طاهری ، افراد مذکور از ارگان های ذیربط به منظور پاسخگویی به سایر موارد مطروحه در این نشست دعوت شده بودند.

در این جلسه مقرر گردید آن دسته از تولیدکنندگانی که قراردادهای دولتی در دست اجرا دارند و سهمیه ماهیانه آنها پاسخگوی اجرای کامل این طرح ها نیست ، می توانند ضمن هماهنگی با انجمن با مراجعه به وزارت صمت  و ارائه مستندات ، نسبت به دریافت میزان مواد مکفی جهت تکمیل و تحویل پروژه ها اقدام نمایند.

همچنین مقرر گردید در صورت عدم عرضه  CRP100B پتروشیمی جم ظرف مدت یکماه آینده ، مجوز واردات مواد Black با ارز نیمایی از سوی وزارت صمت در دستور کار قرار گیرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت