انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و سومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

چهل وسومین نشست هیأت مدیره انجمن دیرروز دوشنبه 28 بهمن از ساعت 9 الی 11 در محل انجمن برگزار گردید
هیأت مدیره انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست گزارشی از سوی مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن در خصوص مشکلات کیفی مواد CRP100B امیرکبیر ارائه گردید و مقرر شد نحوه تامین خسارت به اعضای متقاضی اطلاع رسانی گردد.

در ادامه این نشست تفاهم نامه پیشنهادی با موضوع همکاری های علمی پژوهشی از طرف سازمان پژوهش های علمی و صنعتی مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد پس از بررسی بیشتر توسط هیأت مدیره انجمن در خصوص تفاهم نامه مزبور ، تصمیم گیری شود.

همچنین در این جلسه با حضور مهندس علیرضاصحاف امین ، دبیراجرایی کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی ، لیست دست اندرکاران و پیشکشوتان صنعت به جهت تجلیل و قدردانی در این کنفرانس ، به استحضار اعضای هیأت مدیره انجمن رسید و در این خصوص تصمیم گیری لازم انجام شد.

همچنین پیرو موضوع کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی، مقرر گردید مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره و مهندس کشتکاران نایب رییس هیأت مدیره انجمن ، موضوع مشکلات پیرامون عرضه مواداولیه در سال 97 و 98 و همچنین موضوع گمرک را در کنفرانس مذکوردر قالب پنل های تخصصی، ارائه نمایند.

همچنین ، دراین جلسه با توافق اعضای هیدت مدیره، تااطلاع ثانوی کارمزد تولید لوله های تکجداره به ازای هرکیلوگرم 25000 ریال و کارمزد تولیدلوله های کاروگیت به ازای هرکیلوگرم 35000 ریال ،تعیین گردید.

در پایان این نشست نیز ، پرونده های بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی متقاضی رتبه بندی خارج از نوبت ، توسط هیأت مدیره مورد بررسی قرارگرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت