انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و هشتمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

چهل و هشتمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 27 مرداد 99 از ساعت 10 الی 12 بصورت حضوری در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست و در مطالب پیش از دستور جلسه ، در خصوص مسائل و بحران بوجود آمده در خصوص مواداولیه  PVC و افزایش نرخ قیمت پایه مواداولیه و پتروشیمی همزمان با افزایش نرخ دلار نیمایی ، توضیحاتی توسط مهندس سعید زمانزاده ارائه گردید و در همین راستا در مورد نحوه قیمت گذاری مواد اولیه در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن ، مطالبی را بیان نمود.

در ادامه این نشست ، موضوع ارسال فرم های رتبه بندی آبرسانی و آبیاری برای معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی باردیگر مورد بررسی هیأت مدیره قرارگرفت و همچنین تصمیم گیری در خصوص فرآیند رتبه بندی سال 99 به نشست مشترک هیأت مدیره و مسئولان آب و خاک ، منوط گردید.

همچنین در این جلسه ، برای بازرسی های در حال انجام و آینده مقرر گردید چارچوب معینی با شاخص های لازم توسط دبیر و با همکاری هیأت مدیره انجمن تهیه شود که کلیه بازرسین اعزامی براساس همان شاخص ها اقدام به بازرسی نمایند تا از این طریق نتیجه بازرسی ها بطور شفاف با هم قابل مقایسه باشند و مسائل سلیقه ای بازرسین در امر بازرسی دخالت نداشته باشد و ضمنا می بایست تمام بازرسی ها می بایست مستند و با مدارک لازم از قبیل عکس ها و گزارشات تکمیلی ، همراه باشد.

در چهل و هشتمین نشست هیأت مدیره که در سال جاری با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، به صورت حضوری برای اولین بار برگزار گردید، مهندس دربندی دبیر انجمن ، ضمن ارائه گزارشی در خصوص دوره های تخصصی برگزار شده توسط انجمن ، آماری از شرکت کنندگان سازمان های ذینفع از قبیل جهاد کشاورزی ، شرکت آب و فاضلاب کشور و پتروشیمی ها ارائه نمود که این استقبال از سوی هیأت مدیره انجمن ، مثبت ارزیابی گردید.

همچنین ، موضوع بررسی روند تاسیس آزمایشگاه مرجع ، تدوین اساسنامه و ساختار سازمانی آن که از برنامه های بلندمدت انجمن بوده است به جلسات بعدی هیأت مدیره موکول گردید.

در پایان جلسه نیز ، در خصوص بازنگری استاندارد ملی لوله های پلی اتیلن   INSO 14427-1 که جلسه بعدی آن در محل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار خواهد شد ، مهندس علیرضا صحاف امین ، رییس کمیته استاندارد انجمن توضیحاتی را با محوریت مسایل پیش رو در این جلسه بیان نمود ، همچنین گفتنی است جلسه مذکور با حضور نمایندگان شرکت های دوده ساز و انجمن مستربچ و کامپاند برگزار خواهد شد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت