انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزارشد

چهل و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن روزگذشته 30 فروردین 99 از ساعت 14 به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، درابتدای این جلسه درخصوص پیگیری مشکل کیفی مواد CRP100B امیرکبیر مطالبی توسط آقای مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره ارائه گردید که براین اساس مقرر گردید خسارت مذکور به شماره حساب های شرکت های مقرض واریز گردد.
در ادامه این نشست در خصوص جلسه با مدیران پتروشیمی گزارشی توسط مهندس صحاف امین ارائه گردید و از جمله پیشنهادات ایشان ، پرداخت 9%مالیات بر ارزش افزوده خریداران مواد بعد از 2 الی 3 ماه پس از خرید نقدی یا اعتباری بدون بازگشایی ال سی داخلی بود چرا که باز نمودن ال سی توسط خریدار ، هزینه های جانبی در پی دارد.
در ادامه این نشست گزارشی در خصوص رقابت برخی گریدهای PP در هفته های بعد از آغاز سال جدید ، توسط مهندس زمانزاده ارائه گردید .
همچنین در این نشست که از طریق برنامه اسکایپ به صورت آنلاین برگزار گردید ، در خصوص میزان سهمیه ها که طبق مصوبه آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات پتروشیمی مبنی بر اعطای سهمیه 6 ماهه به موادهایی که در مچینگ قرار می گیرند ، بحث و تبادل نظر گردید و در این خصوص توسط مهندس صحاف امین بیان شد که در آخرین جلسه تنظیم بازار، ضمن ابراز مخالفت با این موضوع از سوی انجمن ملی و انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن پیشنهاد گردیده که سهمیه آن دسته از گریدهایی که در 3ماهه چهارم سال گذشته رقابت را تجربه کرده اند ، به میزان 1 ماه باشد و گریدهای بدون رقابت ، سهمیه ای 2 الی 3 ماهه داشته باشند چرا که سهمیه 6 ماهه می تواند برای خرید دلالان عامل جذابی باشد و همین امر می تواند در آینده باعث ایجاد بازار سیاه گردد.
در ادامه این نشست ، توسط مهندس مهدوی عضو هیأت مدیره و رییس کمیته بازرگانی در مورد تاخیر در تحویل مواد خریداری شده بصورت ال سی داخلی ، توضیحاتی ارائه شد و در این خصوص مقرر گردید تا آمار خرید هفته جاری بررسی و نظر نهایی به کمیته تنظیم بازار محصولات پتروشیمی اعلام گردد.
همچنین در ادامه توسط مهندس دربندی دبیر انجمن ، در مورد روند رتبه بندی نوارهای آبیاری و اتصالات ، توضیحاتی ارائه گردید که براین اساس باتوجه به بررسی پرونده ها توسط مهندس علیرضا صحاف امین و مهندس حامدجباری ، مغایرت در نتایج آزمون های ضریب توان و میزان آبدهی نوارهای آبیاری ، مقرر شد که از تمام شرکت های متقاضی ، نمونه دریافت شده و در آزمایشگاه آزمونها لازم انجام پذیرفته و سپس نتایج به معاونت آب و خاک اعلام گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت