انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

کارگران مبتکر، نوآور و خلاق ایرانی خارج از کشور را معرفی کنید

همزمان با هفته کارگر، کارگران مبتکر، نوآور و خلاق انتخاب و معرفی می شوند و به همین منظور، دفتر صنایع شیمیایی و سلولوزی وزارت صنایع بر اساس نامه معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار، درخواست کرده است مطابق جدول اشاره شده در نامه، کارگران فعال در واحدهای خارج از کشور معرفی شوند.

به گزارش روابط عمومی انجمن، در نامه معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار به دکتر صالح نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت آمده است:

احتراما، همانگونه که مستحضرید وزارت متبوع (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) بر اساس ماده 195 قانون کار، همه ساله نسبت به شناسایی و معرفی کارگران مبتکر، نوآور و خلاق اقدام و در هفته کارگر با حضور ریاست محترم جمهوری در جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه ملی از آنان تجلیل به عمل می آورد.

در سال جاری نیز این معاونت در نظر دارد ضمن انجام فرآیند انتخاب کارگران و گروه کار نمونه ملی، با هدف معرفی توانمندی و خلاقیت نیروی کار ایرانی در خارج از مرزهای میهن اسلامی و نمایاندن احساس مسئولیت، وجدان کاری و عملکرد خلاقه ی این عزیزان، اقدام به شناسایی کارگران ایرانی مبتکر و نوآور شاغل در واحدهای تولیدی، صنعیت خارج از کشور نماید.

لذا به لحاظ اهمیت موضوع و دسترسی آن وزارتخانه به اطلاعات واحدهای تولیدی و صنعیت خارج از کشور که تحت مدیریت کارفرمایان ایرانی می باشند، و از نیروی کار ایرانی بهره می برند، شایسته است دستور فرمایید ضمن هماهنگی، مشخصات آن واحدها در اختیار این معاونت جهت تعامل و شناسایی کارگر خلاق قرار گیرد. شایسته است دستور فرمایید در صورت شناسایی کارگری با این مشخصات جهت بررسی های نهایی، اطلاعات افراد را بر اساس جدول ذیل برای این معاونت ارسال نمایند:

ردیف
نام و نام خانوادگی
کشور محل کار
مدت سال اشتغال در خارج از کشور
اعزامی از استان
نام شرکت محل کار
اقدام شاخص
شماره موبایل
شماره تلفن ثابت
آدرس

چنانچه کارگری با مشخصات بالا در پروژه های خارج از کشور اعضای محترم انجمن حضور دارد، مطابق مشخصات بالا، وی را به انجمن معرفی بفرمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت