انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

کمیته رصد ارائه ارز صادرکنندگان به سامانه نیما تشکیل شود

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تشکیل کمیته ویژه برای رصد روند ارائه ارز توسط صادرکنندگان دولتی و خصوصی به سامانه نیما تاکید کرد.

 

سید تقی کبیری درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه صادرکننده دولتی و خصولتی باید ارز خود را در اختیار سامانه نیما قرار دهند، گفت:بدیهی است کشور در شرایطی قرار دارد که آمریکایی ها و صهیونیست ها می خواهند با تداوم دشمنی و کارشکنی،اقتصاد کشور را تخریب کنند البته جمهوری اسلامی همواره اجازه نداده که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند و در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح اقتصادی مانع از فشار اقتصادی به مردم می شود در این راستا اصلاح سیاست ها ارزی که بانک مرکزی در دستور کار قرار داده اقدام مثبتی است.

حمایت مجلس از دولت برای برخورد با خیانت کاران ارزی 

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در شرایط جنگ اقتصادی علاوه بر دولت و مردم، باید بخش های اصطلاحا نیمه دولتی و خصوصی نیز کمک کنند تا بازار و اقتصاد کشور با چالش روبرو نشوند.

کبیری در ادامه گفت:صادرکنندگان اگر ارزهای خود را در اختیار سامانه نیما قرار دهند با توجه منابع و مصارف ارزی،مشکل خاصی در بازارها و اقتصاد انجام نمی شود.

مسئولان دولتی  بصورت شفاف اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی را منتشر کنند

وی ادامه داد:مسئولان دولتی باید بصورت شفاف اسامی دریافت کننده ارز دولتی و حتی میزان ارز دولتی اختصاص داده شده را منتشر کنند و همچنین روند توزیع کالاهای وارداتی با ارز دولتی باید رصد شود.  

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:کمیته ویژه ای باید تشکیل شود تا روند ارائه ارز توسط صادرکنندگان دولتی و اصطلاحا خصوصی را به سامانه نیما رصد کند و در صورت تخلف باید دولت و قوه قضائیه برخورد کنند.

 منبع:خانه ملت

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت