انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

کنفرانس ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان برگزار می شود

دانشگاه علم و صنعت طی نامه ای به انجمن اعلام کرد در نظر دارد اولین کنفرانس ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان را در تاریخ 28 و 29 اردیبهشت ماه 1395 برگزار کند.

دانشگاه علم و صنعت طی نامه ای به انجمن اعلام کرد در نظر دارد اولین کنفرانس ملی پلیمر در صنایع راه و ساختمان را در تاریخ 28 و 29 اردیبهشت ماه 1395 برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در نامه دانشگاه علم و صنعت آمده است: دبیرخانه کنفرانس پلیمر در صنایع راه و ساختمان در نظر دارد با مشارکت صنعتگران فعال در زمینه های پلیمرهای مصرفی در صنایع راه و ساختمان، محصولات و دستاوردهای ملی مرتبط را در قالب نمایشگاه جانبی معرفی کند.

در ادامه این نامه آمده است: همچنین در نظر است تا کارگاه های آموزشی با ارائه مدرسین خبره دانشگاهی صنعتی توسط دبیرخانه کنفرانس و کارگاه های تخصصی درخواستی در حاشیه کنفرانس برگزار شود.

دعوت برای حضور به عنوان حامی کنفرانس پلیمر در صنایع راه و ساختمان، اخذ غرفه در نمایشگاه جانبی و همکاری در برگزاری کارگاه های آموزشی از درخواست های برگزار کنندگان این کنفرانس از انجمن است.

اعضای انجمن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می توانند به نشانی http://www.iust.ac.ir/ncpic مراجعه یا با شماره های 77240255 و 77240124، تماس حاصل نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت