انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش تصویری از ایران پلاست چهاردهم

در روز دوم ایران پلاست چهاردهم رییس هیأت مدیره انجمن از این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از مشارکت کنندگان بخش صنایع بالادستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، ایران پلاست چهاردهم از روز گذشته یعنی یکشنبه 19 بهمن 99 با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی آغاز به کار کرده است و تاروز 22 بهمن ادامه خواهد داشت .

در این رویداد 200 شرکت کننده از تمامی بخش های تولید زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی در 6 سالن حضور دارند و میزبان بازدیدکنندگان هستند.

گفتنی است این رویداد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری بوده و توسط برگزارکننده برای کنترل بازدیدکنندگان از پیش کارت دعوت صادر شده است و به طور کل می توان گفت تاثیر شرایط کرونا در این رویداد چه از لحاظ تعداد مشارکت کنندگان داخلی و عدم حضور مشارکت کنندگان خارجی و چه از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان در مقایسه با ادوار گذشته به طور واضح قابل مشاهده است اما از تلاش شرکت ملی پتروشیمی برای برگزاری آن و روشن نگه داشتن چراغ این رویداد نباید غافل بود که این نکته نیز در جای خود قابل تحسین است.

شایان ذکر است طبق گفته بنوی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی ، همزمان با نمایشگاه ایران پلاست ، نمایشگاه مجازی این رویداد نیز آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد که در این بخش ۷۳ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی حضور دارند.
اما در روز دوم ایران پلاست رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز باتفاق مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ضمن بازدید از نمایشگاه با حضور در غرفه پتروشیمی های تولیدکننده موادپایپ گریداز جمله جم ، آریاساسول و مارون ، در خصوص کیفیت ، قیمت ، عرضه و تقاضای این محصولات نکاتی را بیان و در این باب با مدیران و کارشناسان ذیربط گفتگو کردند.

همچنین ضمن این بازدید مهندس بیوک صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن با سرکار خانم مهندس مرضیه طهماسبی رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در محل غرفه NPC دیدار وبه گفتگو پرداخت.

در ادامه گزارش تصویری این خبر را از نظر می گذرانید:
















نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت